نصر اصفهانی: عزم ما برای تحقق شعارهای دوره انتخابات جزم است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همانطور که در عزاداری‌ها محزون و غمگین هستیم، باید در ولادت ها نیز شاد باشیم و جشن‌هایی را به این مناسبت برپا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز _یکشنبه ۲۷ مرداد ماه_ در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک عید غدیر و گرامی‌داشت یاد و خاطره مشاور شهردار اصفهان در امور ایثارگران که روز گذشته به دیار حق شتافت، اظهار کرد: از شهردار و مسئولان سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اصفهان به دلیل برگزاری ویژه برنامه‌های عید سعید غدیر قدردانی می‌کنم، این برنامه‌ها در نوع خود بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها باید ادامه دار باشد، افزود: باید توجه داشت که کیفیت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها برای مردم اصفهان باید بسیار خلاقانه و مناسب باشد تا بتوان رضایت شهروندان را جلب کرد.

برگزاری ویژه برنامه دهه ولایت در ۲۰۰ محله اصفهان

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های دهه ولایت شهرداری اصفهان در ۲۰۰ محله در حال برگزاری است، افزود: شهرداران مناطق ۱۵ گانه در این زمینه همکاری خوبی داشتند، ضمن اینکه برنامه‌ریزی برای ایام محرم نیز در دستور کار مناطق قرار گرفته و جلساتی را در مناطق داشته‌ایم.

نصر اصفهانی با بیان اینکه امروز سومین سال از فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان آغاز می‌شود، افزود: عزم ما جزم است برای تحقق شعارهایی که در دوره انتخابات دادیم، شفاف‌سازی امور، افزایش رضایت شهروندان، تعامل با دیگر دستگاه‌ها برای افزایش خدمت رسانی به مردم، دفاع تمام قد از ارزش‌ها و ایجاد تسهیلات مناسب برای سرمایه‌گذاری را در دستور کار قرار داریم.

به دنبال قدردانی از گذشتگان هستیم

وی با بیان اینکه به دنبال قدردانی از فعالیت گذشتگان هستیم، ادامه داد: ما درصدد افزایش رونق اقتصادی و کارآفرینی هستیم و سعی داریم با روحیه دادن به جوانان و نوجوانان آنها را برای مشارکت‌ در فعالیت‌های اجتماعی تشویق کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز تعامل بسیار خوبی بین مدیریت شهری، شهرداری اصفهان، استانداری و فرمانداری ایجاد شده است، افزود: این فرصت گران قیمتی است که باید همه از آن بهره برداری لازم را برای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشیم.

وی همچنین به افتتاحیه سی ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: بار دیگر اصفهان میزبان مهمانانی از دیگر شهرها و استان‌ها و همچنین نمایندگان دیگر کشورها است که امیدواریم از این جشنواره بهره برداری ‌های لازم را داشته باشیم.

کد خبر 386181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.