حمایت بانک شهر از جشنواره فیلم‌ کودکان و نوجوانان

مدیر اجرایی سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به حمایت بانک شهر از این جشنواره گفت: حضور این بانک با اولویت توجه به مسئولیت اجتماعی و ارتباط با قشر آینده ساز جامعه ، حائز اهمیت و قابل قدردانی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، ایمان حجتی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ با حمایت بانک شهر در اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره به لحاظ ارزش اجتماعی و ارتباط با مخاطب به ویژه کودکان و نوجوانان که می بایست ارتباط بیشتری با آنها داشت، فرصتی برای گفت وگوی بین نسلی فراهم می کند.

وی با اشاره به این که این شهر به عنوان شهر پایلوت دوستدار کودک در یونیسف مطرح و برای این بخش از جامعه احترام خاصی قائل است، گفت: کودکان آینده سازان کشور هستند و از این رو، نگاه مثبت مجموعه اقتصادی بانک شهر به این موضوع فرهنگی مهم ، حائز اهمیت و شایسته قدردانی است و امیدواریم این بانک در ارتباط با کودکان و نوجوانان نیز موفق باشد.

مدیر اجرایی سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان با بیان اینکه حمایت های این بانک از حوزه فرهنگ و هنر باعث محبوبیت این بانک شده است، ادامه داد: مشارکت این بانک در این رویداد بزرگ (جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان)، نشان از دغدغه آن در حوزه فرهنگی دارد.

کد خبر 386148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.