باید مقابل داوران جوان صبرمان را بالا ببریم

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: به نظر من اگر داوران جوان برای مسابقات انتخاب می‌شوند باید صبرمان را بالا ببریم تا آن‌ها رشد کنند، زیرا اعتراضات مداوم به این داورها درست نیست.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم هندبال سپاهان، اظهار کرد: در خردادماه تمرینات را شروع کردیم که بعد از بستن قرارداد بازیکنان، تمرینات را با جدیت بیشتری پیگیری می کنیم. خوشبختانه هفته اول را با برد پشت سر گذاشتیم و نتیجه رضایت بخشی کسب کردیم، هرچند که خیبر اراک تیم نا آماده و تازه تشکیل‌شده‌ای بود.

وی بابیان اینکه از بازیکنان غیربومی فقط میلاد قلندری را جذب کردیم، تصریح کرد: بعضی از بازیکنان از جوانان به تیم بزرگ‌سالان پیوستند. برخی از سپاهان جداشدند و به ذوب‌آهن پیوسته‌اند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص هدف‌گذاری تیم هندبال سپاهان، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم نتیجه‌ای که فصل پیش کسب کردیم را به دست آوریم، اما در لیگ امسال کار دشوار است.

طاهری با اشاره به اینکه لیگ بهتری نسبت به سال گذشته داریم، تأکید کرد: فکر می‌کنم نتایجی که تیم‌ها در هفته نخست به دست آوردند نشان از فشردگی رقابت‌های لیگ است.

وی در رابطه با داوری‌های هندبال، گفت: هفته اول لیگ بود و داوری که برای بازی ما انتخاب‌شده بود مشکلی نداشت. به نظر من اگر داوران جوان برای مسابقات انتخاب می‌شوند باید صبرمان را بالا ببریم تا آن‌ها رشد کنند، زیرا اعتراضات مداوم به این داورها درست نیست، از داوران هم خواهش می‌کنم با دقت و آگاهی کامل سوت بزنند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان بابیان اینکه این هفته استراحت داریم و از هفته بعد با دهدشت بازی خواهیم کرد، افزود: دهدشت با بازی خوب مقابل گچساران، نشان داد تیم قابلی است.

کد خبر 386146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.