امیدوارم سه امتیاز بازی مقابل زاگرس را کسب کنیم

سرمربی تیم هندبال آقایان ذوب‌آهن گفت: فکر نمی‌کنم هر تیمی بتواند به خاطر بالا بودن دما برازجان بازی خوبی در این شهر به نمایش بگذارد.

کیوان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیم هندبال ذوب‌آهن، اظهار کرد:  در سال جاری تمرینات را زود شروع کردیم و متاسفانه نتوانستیم مسابقات دوستانه برگزار کنیم. در بازی اول شرایط آب و هوایی بد بود که روی کیفیت مسابقه تأثیر گذاشت و نتوانستیم عملکرد خوبی از خودمان نشان دهیم. امیدوارم دربازی‌های آینده بازیکنان بهتر شوند و بتوانند عملکر مناسبی به نمایش بگذارند.

وی بابیان اینکه تغییرات زیادی در تیم داشتیم، تصریح کرد: عده‌ای از بازیکنان قرارداد یک‌ساله داشتند که بعد از اتمام قراردادشان از ذوب‌آهن جدا شدند و مجبور شدیم نیروهای جدید جوان و بومی جذب کنیم تا از پتانسیل بازیکنان اصفهانی بیشتر بهره بگیریم.

سرمربی تیم هندبال آقایان ذوب‌آهن، در خصوص هدف‌گذاری تیم، خاطرنشان کرد: باید دید شرایط چگونه پیش می‌آید و می خواهیم بین چهار تیم اول لیگ باشیم.

صادقی با اشاره به اینکه هفته آینده با زاگرس در ورزشگاه ملت اصفهان بازی داریم، تأکید کرد: حضور تماشاگران در سالن باعث انگیزه برای بازیکنان می‌شود و قطعاً وقتی بازیکن وارد سالنی شود که تماشاگران در آن حضور دارند، شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

وی در رابطه با تأثیر آب‌وهوای شهرها در بازی، گفت: آب‌وهوای شهرها با یکدیگر متفاوت است و فکر نمی‌کنم هر تیمی بتواند به خاطر بالا بودن دما برازجان بازی خوبی در این شهر به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم هندبال آقایان ذوب‌آهن بابیان اینکه داوری در بازی اول بد نبود، اظهار کرد: اشتباهات داوری هم به سود تیم ما بود و هم به ضرر، که در آخرین صحنه اشتباه داوری به نفع ما تمام شد.

صادقی در خصوص تیم زاگرس، تصریح کرد: زاگرس نایب‌قهرمان سال گذشته است، بازیکنان ملی پوش و جوان خوبی در اختیار گرفته و بین باشگاه‌های سرمایه‌گذار در هندبال است. امیدوارم شرایط به شکلی رغم بخورد که ذوب‌آهن به سه امتیاز بازی مقابل زاگرس دست یابد.

کد خبر 386136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.