فدراسیون برای فولادشهر سخت گیرتر از AFC است!

پانصد و پنجاه و نهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و دومین شماره "سبز سبزم" به عنوان رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "عملیات شکار دو امید" عنوان اصلی صدای سپاهان است که اشاره به تلاش باشگاه سپاهان برای جذب امید ابراهیمی و امید نورافکن را دارد.

"به چه کسی ستاره می گویید؟" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از مدیر عامل سپاهان و در پی اعتراض برخی هواداران نسبت به جذب بازیکنان این فصل سپاهان که اعتقاد داشتند ستاره ای گرفته نشده مطرح گردیده است.

"یک گروه گذاشته ام برای رصد لیگ یک ودوست ندارم هواداران بهم توهین کنند" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است که به نقل از قلعه نویی و شایان مصلح بیان شده است.

"فدراسیون برای فولادشهر  سخت گیرتر از AFC است" عنوان اصلی " سبز سبزم" است که به سخنان  رییس سازمان لیگ و سعید فتاحی ریاست کمیته برگزاری مسابقات، اشاره دارد؛ فتاحی و بهاروند در ابتدای قرعه کشی لیگ برتر اعلام کردند که تنها چند ورزشگاه از جمله استادیوم آزادی برای لیگ نوزدهم آماده هستند و دیگر ورزشگاه‌ها از جمله نقش جهان و فولاد شهر اصفهان به دلیل وجود نقص آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر نخواهند بود.

به همین دلیل در اخباری آمده است که تیم ذوب‌آهن باید خارج از اصفهان و در شهرهای مجاور هفته اول را با سایپا پشت سر بگذارد. مسئله ای که واکنش مسئولان باشگاه را به همراه داشت. موضع ذوبی‌ها در این مورد آن است که ما به هیچ عنوان خارج از اصفهان بازی نخواهیم کرد و در نهایت می‌توانیم مسابقه اول را بدون هوادار برگزار کنیم. مدیران ذوب‌آهن معتقدند که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه فولاد شهر را برای میزبانی تایید کرده و به همین دلیل نباید مشکلی وجود داشته باشد.

"به من می گویند نیمار فوتبال دختران ایران" دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با گلنوش خسروی لژیونر ذوب آهنی فوتبال ایران مطرح شده است.

"آذری قول داده است" عنوان پایانی این رسانه هواداری است.

کد خبر 386132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.