دستورالعمل صدور جواز استخراج رمز ارزها به‌زودی نهایی می‌شود

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه در اقتصاد آینده دنیا، رمز ارزها نقش مهمی را خواهند داشت، گفت: باید با زیر زمینی شدن فعالیت ها جلو گیری کرد و در این راستا دستورالعمل صدور جواز استخراج رمز ارزها پس از مشورت با صاحب نظران و فعالان این بخش، نهایی می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از شاتا، سعید زرندی در جمع فعالان رمز ارزها، بابیان اینکه نگاه حاکم بر فناوری نوین در مجموعه دولت و وزارتخانه مثبت است و باید ازفرصت های این حوزه استفاده شود،  اظهار کرد: در گذشته در مواجه با فناوری ها و کسب و کارهای نوین عکس العمل ها مثبت نبود و زمان زیادی می گذشت تا با این حوزه ها کنار بیایند.

وی افزود: در موضوع رمز ارزها، دولت با سرعت بهتری عمل کرد و نسبت به دیگر فناوری‌ها، خوب و به موقع عمل شد و تلاش شد تا به جای مقابله با این بخش، برای آن چارچوب و قانون مشخص شود.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه در اقتصاد آینده دنیا، رمز ارزها نقش مهمی را خواهند داشت، گفت: می خواهیم این صنعت در کشور شکل بگیرد،  بنابراین باید با زیر زمینی شدن فعالیت ها جلو گیری کرد و در این راستا دستورالعمل صدور جواز استخراج رمز ارزها پس از مشورت با صاحب نظران و فعالان این بخش، نهایی می شود.

زرندی افزود: در موضوع استخراج رمز ارزها، سرعت در زمان صدور مجوز خیلی اهمیت دارد و در این مسئله دقت لازم خواهد شد، با قانونی شدن فعالیت این بخش ، کسب و کارهای جدید دیگری هم شکل خواهد گرفت بطوری که در زمینه تولید ماینر، سیستم های خنک کننده، طراحی فارم ها و... نیز برخی وارد کار شده اند.

کد خبر 386128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.