"تئاتر مهر" فرصتی برای معرفی شهر کاشان

کاشان_مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مهر با هدف معرفی بیشتر این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، مرتضی والی‌زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فراخوان جشنواره سراسری "تئاتر مهر" در شش بخش مسابقه صحنه‌ایی، نمایش خیابانی، نمایش‌های محیطی، نمایشنامه‌خوانی، بخش مهمان بین‌الملل برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف معرفی بیشتر شهر کاشان، گردهمایی و رقابت سازنده هنرمندان، ارتقاء سطح هنرهای نمایشی، معرفی جاذبه‌های گردشگری شهری و حمایت از گروه‌های هنری از ۲۱ تا ۲۸ آذرماه ۹۸ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محتوای نمایشها آزاد است، اما اولویت با متن‌هایی است که با موضوعات اجتماعی، شهروندی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس نگاشته شده باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: متقاضیان شرکت در نمایش‌های محیطی این جشنواره می‌توانند با ثبت‌نام در سایت جشنواره به نشانی mehrfestival.ir درخواست خود را ثبت و آثار خود را براساس معماری و جغرافیای سه مکان تپه‌های باستانی سیلک، تیمچه امین‌الدوله و آب‌انبار به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

والی‌زاده با بیان اینکه پذیرش همه بخش‌های جشنواره به جز نمایش‌های محیطی فقط از طریق ارسال فیلم انجام می‌شود، تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد هنری آثار خود را در بخش‌های صحنه‌ایی و نمایشنامه‌خوانی تا ۲۰ مهرماه امسال و طرح‌های بخش محیطی را تا ۱۰‌ مهرماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی کاشان، میدان شورا، بلوار شهیدان خاندایی، شماره صندوق پستی ۱۳۱۱۸۷۱۳۵ ارسال  کنند.

وی گفت: گروه‌های نمایشی که از  آذرماه ۹۷ تا مهرماه ۹۸ حداقل پنج تا ۱۰ شب در شهر اجرای عمومی داشته باشند می‌توانند متقاضی حضور در بخش مسابقه‌ای باشند، البته تعداد پذیرش در این بخش حداکثر ۱۲ اثر است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه تعداد پذیرش در بخش‌های مسابقه خیابانی حداکثر ۱۰ اثر است، عنوان کرد: ۱۰ اثر منتخب این بخش در سه نوبت در جشنواره اجرا می‌شود. 

کد خبر 386127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.