بازگشت اعتبارات راهها قابل قبول نیست

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی ۲ سال گذشته اعتبارات خوبی در حوزه راه جذب شده، اما به هیچ وجه بازگشت این اعتبارات با توجیهاتی از قبیل آزادسازی و مشکلات مدیریتی شهری، قابل قبول نیست.

زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با انتقاد از نتیجه بخش نبودن برخی پروژها افزود: هر چند تحریم های آمریکا برخی از مشکلات را به وجود آورده است، اما هیچ شکی نیست که برخی سوء مدیریت ها در داخل نیز مزید بر علت شده و چالش های فراوان اقتصادی را برای مردم به همراه داشته است.

وی با تقدیر از مردم بابت همراهی با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: در برهه کنونی که کشور با تحریم های ناعادلانه آمریکا مواجه شده، مقاومت را برای حفظ استقلال سیاسی،  برگزیده ایم و برای استمرار در عزت و اقتدار کشور به این مقاومت ، ادامه خواهیم داد.

سعیدی خاطرنشان کرد: دشمنی های آمریکا تازگی ندارد، اما همراهی مردم در همه صحنه های نظام اسلامی قابل ستایش و شایسته است و مسئولان هم باید فرصت بیشتر و توان بالاتری را برای خدمت رسانی بگذارند.

نماینده مردم مبارکه نسبت به دغدغه مردم برای آب آشامیدنی هشدار داد و تصریح کرد: مسئولان باید برای رفع نگرانی مردم از سلامت آب آشامیدنی با آزمایش های جدید تلاش دو چندان کنند.

وی در ادامه به لزوم خوشرویی و برخورد منطقی با مردم، مقابله با فساد اداری، ایجاد نشاط اسلامی، توسعه اماکن ورزشی در شهرها، بخش ها و روستاها تاکید کرد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به آلایندگی صنعت فولاد مبارکه توضیح داد: با وجود هزینه های هنگفتی که برای رفع آلایندگی صورت گرفته، اما قسمت هایی از این صنعت همچنان در لیست آلاینده ها قرار گرفته و باید برای رفع آن هم تلاش کنند.

سعیدی تصریح کرد: اولویت ما مردم هستند و در دوران خدمتم طی سه سال گذشته، وضعیت آلایندگی را مکتوب و شفاف طبق اعلام سازمان محیط زیست به مردم اعلام کرده و خواهم کرد.

وی انتقاد مردم از اختلاف ها و تبعیض ها را هم مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: در برهه کنونی مسئولین ادارات باید اعتماد مردم را ارج نهاده و با بالاترین توان در راستای خدمت رسانی به آنها حرکت کرده تا حداقل با توجه به امکانات موجود بتوانند رضایت مردم را جلب کنند.

کد خبر 386118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.