توجه به فناوری‌های نوین و استارت‌آپ‌ها راه نجات اقتصادی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه راه نجات اقتصادی توجه به فناوری های نوین و استارت آپ‌ها است، گفت: به‌رغم شرایط سختی که دشمن برای ما به وجود آورد، اما خوشبختانه افزایش درخواست سرمایه گذاری برای ورود به تولید داشته ایم که این امر نشانگر شکست نقشه‌های دشمن است.

به گزارش ایمنا به نقل از شاتا، رضا رحمانی با بیان اینکه راه نجات اقتصادی توجه به فناوری های نوین و استارت آپ‌ها است، اظهار کرد: خوشبختانه برای اولین بار نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل و رونق تولید را برگزار کردیم که با دیگر نمایشگاه‌ها متفاوت بوده است و با استقبال خوبی نیز مواجه شد که نشانگر این است که نهضت ساخت داخل با قدرت و قوت در حال شکل گیری است.

وی افزود: به‌رغم شرایط سختی که دشمن برای ما به وجود آورد، اما خوشبختانه افزایش درخواست سرمایه گذاری برای ورود به تولید داشته ایم که این امر نشانگر جاری بودن روحیه امید، کار و تلاش در کشور و شکست نقشه‌های دشمن است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نوین سازی نظام بازرگانی و تکمیل سامانه ها از توزیع تا مصرف را از دیگر برنامه های وزارتخانه عنوان کرد وافزود: در حال حاضر ۵۳۸ هزار انبار را شناسایی کردیم که در سامانه جامع انبارها قرار گرفته است، آمار تمام قطعات و اجناس نیز به روز است و کمک می کند تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای مدیریت توزیع داشته باشیم.

کد خبر 386113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.