هنوز ضرورت و اهمیت دیپلماسی شهری درک نشده است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در بازدیدی از مرکز ارتباطات شهرداری تهران تصریح کرد: تصویری که روابط عمومی از شهرداری و شهر تهران نمایش می دهد نباید تصویر صرف مردانه باشد.

به گزارش ایمنا به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، در بازدید از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، در نشستی با رئیس مرکز، در استفاده از تجربیات موثر ملی تاکید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تصویری که روابط عمومی از شهرداری و شهر تهران نمایش می دهد نباید تصویر صرف مردانه باشد.

وی با اشاره به اینکه در دولت، شورای راهبردی اطلاع رسانی وجود دارد که از مشورتهای آنها استفاده می شودگفت: داشتن چنین شورایی برای شهرداری ضروری و در راهبردهای اطلاع رسانی و نحوه اظهار نظر موثر است که فارغ از جهت گیری سیاسی هدفشان کمک به دولت است.

نژادبهرام همچنین بر ضعف جدی در حوزه  دیپلماسی شهری تاکید کرد و با اشاره به دبیرخانه کلانشهرهای کشورهای آسیایی گفت:  ما از آن استفاده نمی کنیم و در آن جایی نداریم.

وی به اجلاس‌های حوزه خلیج فارس اشاره کرد که متاسفانه دبیرخانه در قد و قواره شهرداری تهران نیست.

نژادبهرام همچنین به حضور متعادل  زنان و مردان در شهر و نقش آنها اشاره کرد و گفت: تصویری که روابط عمومی نمایش می دهد نباید مردانه صرف باشد.

کد خبر 386112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.