خانه‌ای از شیشه‌ و پلاستیک‌های بازیافتی

گروهی از هنرمندان با الهام از طبیعت از شیشه‌ها و پلاستیک‌های بازیافتی برای ساخت خانه کوچکی در میدان ساعت بروکلین بهره گرفتند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این گروه هنرمندان با تلفیق ذوق هنری خود با حس پایداری خانه‌ای بسیار کوچک در عین حال مجلل در میدان بروکلین، از قدیمی‌ترین بخش‌های نیویورک، طراحی کردند. هنرمندان در طراحی این خانه از طبیعت الهام گرفتند و تمام فضای اطراف خانه را مملو از گل‌ها و گیاهان زیبا کردند. خانه جدید در فضایی به مساحت ۱۷۵ فوت مربع ساخته شد و سپس در رویداد طراحی پاویون سالانه نیویورک در معرض عموم مردم قرار گرفت.

خانه بی‌نظیر و زیبای ساخته شده در میدان ساعت بروکلین به طور کامل از مواد بازیافتی نظیر شیشه‌ها و مواد پلاستیکی ساخته شد. رنگ‌آمیزی منحصر به فرد نمای بیرونی ساختمان، که از پلاستیک بازیافتی درست شده است، حس تماشای یک رشته‌کوه را در ذهن بازدیدکنندگان به وجود می‌آورد. در نمای داخلی ساختمان نیز از تکه شیشه‌های بازیافتی برای تزئین دیوارها و سقف استفاده شد.

علاوه براین، دیواری به رنگ آبی در داخل ساختمان طراحی شده است که به حیاط کوچکی با ورودی دایره‌ای شکل و باغچه‌ای بسیار سرسبز و زیبا منتهی شده است. این باغچه از درون ساختمان به خارج آن امتداد پیدا کرده است و ارتباط محکم بین معماری و طبیعت را به تصویر می‌کشد.

هنرمندان در طراحی خانه جدید در میدان ساعت بروکلین، تمام جنبه‌های زیست‌محیطی و تغییرات آب‌وهوایی را در نظر گرفتند تا به مردم نشان دهند که چگونه داشتن تفکر معماری سازگار با محیط زیست می‌تواند دنیایی بهتر را برای بشر به وجود آورد.

کد خبر 386088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.