جذب ۴۰ هزار دنبال کننده تنها در  دو ساعت برای سرمربی استقلال!

حواشی این روزهای استقلال در مورد استراماچونی پایانی ندارد ولی باید دید دنبال کننده های سرمربی استقلال چطور در دو ساعت به ۴۰ هزار نفر رسیده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا ، اعلام خبر نارضایتی آندره استراماچونی از شرایط موجود و اختلاف بین وی و مدیر باشگاه شوک بزرگی در روزهای گذشته به استقلالی‌ها وارد شد تا این حواشی در صدر اخبار استقلال در روزهای اخیر قرار گرفته و حتی منجر به تجمع اعتراض آمیز هواداران مقابل باشگاه نیز شود.

در حالی استقلالی‌ها با این حواشی دست و پنجه نرم می‌کردند؛ آندره استراماچونی سرمربی جوان و ایتالیایی آبی های پایتخت بی‌توجه به همه این اتفاقات و با تمرکز بالا در تمرینات آبی پوشان حضور داشت تا ثابت کند این اتفاقات خللی در کارش ایجاد نکرده است.

دالیلا همسر استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته با انتشار یک استوری در اینستاگرامش آب پاکی را روی دست معترضان ریخت و اعلام کرد همسرش هیچ‌گونه فعالیتی در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توئیتر و اینستاگرام ندارد، اما این پایان داستان نبود و ساعتی بعد دالیلا استراماچونی حساب کاربری رسمی سرمربی استقلال را معرفی کرد؛ نکته جالب توجه اینجاست که تنها ۲ ساعت بعد از ایجاد این حساب، بیش از ۴۰ هزار نفر آن را دنبال کرده‌اند.

کد خبر 386087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.