نصب المان‌های متناسب با شهر دوستدار کودک اطراف حرم مطهر علی بن حمزه (ع)

مدیر منطقه سه شهرداری شیراز از ادامه عملیات محوطه‌سازی اطراف حرم مطهر علی بن حمزه (ع) خبر داد.

به گزارش ایمنا، فرود بذرافشان اظهار کرد: عملیات محوطه‌سازی اطراف حرم مطهر علی بن حمزه (ع) در ضلع غربی و نصب المان‌های شهری متناسب با شهر دوستدار کودک در امتداد مسیر پیاده‌راه محور عرفان در حال انجام است.

وی با تاکید بر مثبت بودن ارزیابی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی منطقه، تصریح کرد: یکی از مهمترین پروژه‌هایی که بدون وقفه در حال انجام‌ عملیات آن هستیم، محوطه‌سازی اطراف حرم مطهر علی بن حمزه (ع) در مسیر پیاده‌راه محور عرفان است.

مدیر منطقه سه شهرداری شیراز مجموع کل مساحت محوطه‌سازی ضلع جنوبی و غربی اطراف حرم علی بن حمزه (ع) را ۱۰ هزار متر مربع عنوان و اظهار کرد: این پروژه که یکی از پروژه‌های مهم در سطح منطقه در جهت جذب گردشگر در نظر گرفته شده شامل کف‌سازی به مساحت حدود ۱۰ هزار متر مربع، فضای سبز، آبنما، روشنایی، نورپردازی و نصب المان‌های شهری با طراحی متناسب با شهر دوستدار کودک است.

بذرافشان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی این پروژه خاطرنشان کرد: پروژه محوطه‌سازی ضلع غربی اطراف حرم علی بن حمزه (ع) در ادامه پروژه محوطه‌سازی ضلع جنوبی آن به مساحت دو هزار متر مربع است که هم اکنون در حال عملیات کف‌سازی با مصالح استاندارد تولید داخل استان هستیم.

مدیر منطقه سه شهرداری شیراز اظهار امیدواری کرد این پروژه به همراه چندین پروژه دیگر در محدوده شهرداری منطقه سه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 386085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.