۲۲ مجروح و یک کشته در دو حادثه رانندگی

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: دو حادثه ویژه رانندگی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان ۲۲ مصدوم و یک کشته داشت.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حواث ویژه رانندگی ۲۴ ساعت  اخیر در استان اصفهان اظهار کرد: در این بازه زمانی و   در ساعت ۱۸ روز گذشته خبر حادثه واژگونی یک خودروی سمند به ستاد فرماندهی اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در محور رامشه و بعد از ایست و بازرسی شهرضا گزارش شده است که برای امدادرسانی به این حادثه دو آمبولانس و یک واحد ننیروی امداد و نجات هلال احمر اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه در حادثه واژگونی سمند هفت نفر شامل سه زن، یک مرد، دو پسر بچه و یک دختر بچه آسیب دیدند، ادامه داد: یک خانم ۳۶ ساله ننیز در حادثه در محل حادثه جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: هفت مصدوم این حادثه توسط نیروهای امداد و نجات به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل شدند.

عابدی همچنین در خصوص تصادف زنجیرهه‌ای اتوبان اقارب پرست به سمت شهرک ولی عصر گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۸ و ۱۲ دقیقه به ستاد فرماندهی اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه پنج خودرو شامل دو خودروی پراید، یک دستگاه پژو ۲۰۶، یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پارس بال یکدیگر برخورد کرده‌اند، ادامه داد: برای این حادثه نیز چهار دستگاه آمبولانس اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه نیز ۱۵ مصدوم داشته است، افزود: این مصدومان سه مرد، هفت زن، سه پسر بچه و دو دختر بچه بودند.

وی گفت: شش نفر از این مصدومان به بیمارستان الزهرا (س)، سه مصدوم به بیمارستان عیسی ابن مریم و شش مصدوم به بیمارستا آیت‌الله کاشانی منتقل شدند.

کد خبر 386073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.