دوئل پر افتخارترین‌های فوتسال آسیا/ جنگ آقای گلی بین جاوید و پپیتا

مس سونگون در حالی قرار است به مصاف ناگویا ژاپن برورد که در مرحله گروهی در مقابل نماینده ژاپن با نتیجه سه بر دو شکست خورده و امروز برای انتقام پا به میدان فینال خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا،تیم مس سونگون ورزقان نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا با برتری پرگل مقابل تیم AGMK ازبکستان با اقتدار به فینال این رقابت ها رسید. در دیدار نیمه نهایی جاوید(۳گل)، عسگری(۲ گل)، فخیم و شجری گلزنان مس بودند. بدین ترتیب مس ایران برای کسب قهرمانی و البته انتقام شکست مرحله گروهی امروز –شنبه ۲۶ مردادماه – از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران  به مصاف ناگویا اوشن ژاپن خواهد رفت.

رقابت های  فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی کشور تایلند و در شهر بانکوک در حال برگزاری است؛ مس سونگون پیش از حضور در مرحله نیمه نهایی و در مرحله گروهی الکاظمه کویت را هشت بر دو و الظفره امارات را پنج بر صفر شکست داده بود. اما در مصاف با ناگویا اوشنز ژاپن سه بر دو مغلوب شده بود.

نماینده فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی نیز به سختی موفق شد تیم بانک بیروت لبنان را سه بر  دو شکست دهد و مجوز حضور در نیمه نهایی را به دست بیاورد.

دیگر فینالیست جام باشگاه های فوتسال آسیا ناگویا اوشنز ژاپن است که در اولین دیدار خود مقابل الظفره امارات با نتیجه چهار بر دو پیروز شد. در دیدار بعدی نیز کاظمه کویت را با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت در آخرین دیدار مرحله گروهی نیز مس سونگون ایران را با نتیجه سه بر دو شکست داد تا با ۹ امتیاز راهی مرحله بعد این مسابقات شود.

ناگویا در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه سه بر یک واموس اندونزی که به عنوان تیم دوم گروه c به این مرحله صعود کرده بود را شکست داد و صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرد. ناگویا در مرحله نیمه نهایی نیز موفق شد با نتیجه سه بر یک مقابل تای‌سون‌نام ویتنام به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

گفتنی است فوتسال باشگاهی ایران در ۹ دوره برگزاری جام باشگاه های آسیا با چهار قهرمانی پرافتخارترین کشور در این رقابت‌ها محسوب می شود. تیم های مس‌ سونگون، ‌گیتی‌ پسنداصفهان، فولادماهان و تاسیسات‌ دریایی هر کدام با یک قهرمانی موفق شدند عنوان قهرمانی را برای فوتسال باشگاهی ایران کسب کنند. اما فوتسال ژاپن با تیم ناگویا اوشنز ۳ بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده تا از این حیث پرافتخارترین تیم باشگاهی فوتسال آسیا باشد.

کد خبر 386071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.