نفرات برتر موتور کراس استان معرفی شدند

قهرمانان دومین راند مسابقات موتورکراس استان اصفهان اعلام شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان؛ احمد بازوبندی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان اظهار کرد: دومین راند مسابقات موتورکراس، قهرمانی استان اصفهان در سال جاری، با عنوان جام عید قربان تا غدیر، روز جمعه ۲۵ مرداد ماه با حضور ۵۰ قهرمان برجسته استان برگزار شد.

وی با اشاره برپایی این دوره از مسابقات زیر نظر کمیته موتورکراس این هیات افزود: این رویداد با استقبال مردم ورزش دوست اصفهان، در محل پیست نقش جهان همراه بود.

برگزاری مسابقات در ۴ کلاس موتورکراس

علی قاسمی مسئول کمیته موتورکراس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: در این رقابت شرکت کنندگان در ۴ کلاس ۲۵۰ سی سی جوانان، ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان،۴۵۰ سی سی جوانان و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان برگزار شد.
 هدف از برگزاری این مسابقه، جذب استعدادهای جدید، پرورش و آماده سازی آنها و در نهایت بالا نگهداشتن سطح کیفی قهرمانان کشوری استان اصفهان و اعزام نفرات اول و دوم هر کلاس به مسابقات کشوری هفته آتی است.

وی افزود: پیش از مسابقات، تست فنی توسط کمیته فنی انجام شد.
مسئول کمیته موتورکراس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی در ادامه گفت: این مسابقه از ساعت ۱۰ صبح شروع شد و پس از برگزاری افتتاحیه مسابقه و بازدید کمیته فنی، رانندگان به ترتیب اعلام کلاس خود در خط استارت مسابقه حاضر شدند.
وی اذعان داشت: خوشبختانه این دوره از مسابقات حادثه ای در برنداشت و تمام شرکت کنندگان با اختلاف کمی نسبت به هم جایگاههای قهرمانی را تصاحب کردند.
قاسمی با تجلیل از کمیته داوری و کمیته فنی مسابقات، گفت: تیزبینی و درایت داوران در این مسابقات حساس باعث شده، شرکت کنندگان با کمترین خطا و اعتراض مسابقه را پایان دهند و این درایت موجب به حذف تقلب فنی می شود.

نفرات برتر به ترتیب کلاس و سکو به شرح زیر است:

کلاس ۴۵۰ جوانان
عرفان موذنی
سهیل محبی
مهدی رضوانی

کلاس ۲۵۰ جوانان
کریم علیانی
محمدکریم زاده
امیرحسین صالحی

کلاس ۴۵۰ پیشکسوتان
1هادی بدیعی
2عباس رجائی
3اسماعیل محسنی

کلاس ۲۵۰ پیشکسوتان
سعید کریم زاده
مهدی اسلامی 
کمال هادیان

کد خبر 386058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.