خبرهای خوش برای شهروندان منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: به زودی خیابان منتظرالمهدی(عج) در اختیار شهروندان منطقه ۱۴ قرار می‌گیرد و عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی در این منطقه آغاز می‌شود.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: خیابان منتظرالمهدی پس از پنج ماه از آغاز عملیات عمرانی و با صرف اعتبار ۱۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در اختیار شهروندان منطقه ۱۴ قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: خیابان منتظر المهدی (عج) در منطقه ۱۴ شهر اصفهان با هدف بازگشایی گره ترافیکی محله امام خمینی (ره)، اجرایی شده است که بهره برداری از آن به روان‌سازی ترافیک در خیابان‌های عاشق اصفهانی، آیت اله غفاری و چهارراه عاشق اصفهانی کمک می‌کند.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی این پروژه در بهمن ماه سال ۹۷ آغاز شد و اکنون با گذشت پنج ماه از آغاز، این طرح عمرانی برای بهره مندی شهروندان به نقطه پایانی و بهره برداری رسیده است.  

وی با اشاره به مختصات و هزینه‌های احداث خیابان منتظرالمهدی(عج) افزود: طول خیابان منتظرالمهدی ۳۰۰ و عرض آن ۲۴ متر است که ۱۶۰ میلیارد ریال برای آزادسازی، هفت میلیارد ریال برای اجرا، ۳۰۰ میلیون ریال برای ایجاد فضای سبز و ۵۰۰ میلیون ریال نیز صرف هزینه‌های ترافیکی آن شده است.

شمسی اظهار کرد: در مجموع برای اجرای طرح احداث خیابان منتظرالمهدی ۱۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک عملیات عمرانی ایستگاه آتش نشانی منطقه ۱۴ شهر اصفهان با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و هزینه آزادسازی ۲۶ میلیارد ریال آغاز می‌شود، گفت: برای انجام آزادسازی و اجرای این ایستگاه ۴۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.   

کد خبر 386048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.