پیشرفت ۲۵ درصدی فاز دوم پروژه سالن گلستان شهدا

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: پروژه سالن  گلستان شهدا در فاز دوم عملیات اجرایی (عملیات نازک کاری) که از ۲۴ فروردین ۹۸ آغاز شده ظرف مدت چهار ماه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان از آغاز عملیات تملک و ساخت پروژه سالن گلستان شهدا در ضلع شرقی گلستان شهدا و جنوب لسان الارض تا امروز بیش از آنچه وظیفه داشته اقدام کرده است.

وی افزود: در ابتدا مقرر شده بود هزینه‌های تملیک و ساخت سالن گلستان شهدا به صورت مشارکتی توسط استانداری، بنیاد شهید و شهرداری اصفهان تامین شود که تا کنون شهرداری به جهت اهمیت موضوع و برای تداوم روند تکمیل پروژه افزون بر تعهدات خود عمل کرده است در حالی که تعهدات سایر طرفین عملیاتی نشده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه سال گذشته برای تملک و احداث پروژه گلستان شهدا ۲۱ میلیارد تومان هزینه شد و در بودجه امسال نیز مبلغ ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌ایم، تصریح کرد: پروژه گلستان شهدا در فاز دوم عملیات اجرایی (عملیات نازک‌کاری) که از ۲۴ فروردین ۹۸ آغاز شده ظرف مدت چهار ماه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: آزادسازی و تملک بخش دیگری از زمین‌های مجاور گلستان شهدا جهت ساخت پارکینگ برای گلستان شهدا در حال انجام است.

برکت با بیان اینکه سال گذشته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان جهت آزادسازی برای پارکینگ پروژه گلستان شهدا هزینه شده و در سال جاری نیز  ۱۰ میلیارد تومان جهت آزادسازی ۱۱ پلاک باقیمانده در طرح پارکینگ تخصیص داده شده است، اظهار کرد: در صدد هستیم اتمام عملیات تملک و ساخت سالن گلستان شهدای اصفهان تا پایان سال ۹۸ رقم بخورد.

کد خبر 386047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.