جشنواره کودک پلی به دنیای بزرگ کودکان و نوجوانان است

شهردار اصفهان گفت: همزمان با عید سعید غدیرخم، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا پلی به دنیای بزرگ کودکان و نوجوانان باشد

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_شنبه ۲۶ مردادماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» عید ولایت و امامت همچنین سالروز بازگشت آزادگان که با ایستادگی و استقاومت خود درس صبر و شکیبایی را به همه آموختند را گرامی داشت و اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان همچون سال‌های گذشته ویژه برنامه‌ای در شهر اجرا خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: ویژه برنامه‌های ایام دهه ولایت و امامت که توسط شهرداری اصفهان برگزار شده به خوبی کام شهروندان را شیرین کرده باشد و شهروندان از برنامه‌های متنوع ارایه شده به خوبی بهره مند شده باشند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: همزمان با عید سعید غدیرخم، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره سی و دوم از روز دوشنبه هفته جاری مصادف با ۲۸ مردادماه ۹۸ آغاز و تا روز چهارم شهریورماه ادامه خواهد داشت، گفت: جشنواره کودک پلی به دنیای بزرگ کودکان و نوجوانان است زیرا به طور طبیعی همه ما نیاز داریم گفت و گو با این نسل را جدی بگیریم و پیام های صحیح را به آنها انتقال دهیم.

نوروزی ادامه داد: هنر یکی از بهترین ابزارهای انتقال پیام‌های صلح به کودکان و نوجوانان است و جشنواره زمینه را برای هنرنمایی در این عرصه مساعد می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد: پدران و مادران به ویژه کودکان و نوجوانان اصفهانی و تمام فعالان و علاقه مندان سینما رویدادهای سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را به خوبی دنبال کنند تا جشنواره پر ارزش و بهره‌ای را برای اصفهان با کمک یکدیگر رقم بزنیم.

کد خبر 386046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.