پیگیری احیای رودخانه‌های رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: احداث ژ۵ که در پی آن غرب شهر رشت به شمال و شرق شهر متصل می‌شود و احیای رودخانه‌های رشت را پیگیری کردیم و برای آن به راهکارهای خوبی دست یافته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل حاجی‌پور در دیدار اعضای شورای شهر با غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: راه خدمت به مردم با استفاده از دوستی و رفاقت‌ها که جزء ویژگی‌های مردم گیلان است سنگ های بزرگی را از مسیر پیشرفت این شهر می توان برداشت.

وی افزود: شهر رشت در این سالها مظلوم واقع شده است. پس از انتخابم به عنوان رئیس شورای شهر و پایان انتخابات هیئت رئیسه طی تماسی سه ساعته با شهردار، خواستار کار و فعالیت بیشتر او در قبال انتقادها شدم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: بدون درنگ کارهای بزرگ مانند احداث ژ۵ که در پی آن غرب شهر رشت به شمال و شرق شهر متصل می‌شود و احیای رودخانه‌های رشت آن هم بدون تزریق مالی را پیگیری کردیم و برای آن به راهکارهای خوبی دست یافته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت های افراد شاخص مثل دکتر نوبخت استفاده نمود؛ ایشان را به شورای شهر خواهم آورد تا حقوق و حق عقب ماندگی شهر رشت را جبران کنیم و در این راه نمایندگان نیز باید مجموعه مدیریت شهری را یاری نمایند تا غبار مظلومیت از شهر رشت زدوده شود.

غلامعلی جعفرزاده نیز در این دیدار خود را نیروی افتخاری شهرداری دانست و اظهار کرد: مجموعه مدیرت شهری با مطالبه گری خود از بنده کار بخواهد و من سربازوار در خدمت مجموعه مدیریت شهری هستم. 

کد خبر 386007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.