چگونه با کفش پاشنه بلند کنار بیاییم؟

نمی توان نقش کفش های پاشنه بلند را در زیباتر شدن استایل و کشیده تر نشان دادن اندام نادیده گرفت، اما به ندرت می توان خانمی را پیدا کرد که با پوشیدن این نوع کفش مشکلی نداشته باشد و از پوشیدن آن برای مدت طولانی اظهار رضایت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه نکته هایی برای کاهش درد پاها، در هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند امده است که می توانید بخوانید.

1_  بهتر است برای پوشیدن کفش پاشنه بلند، از پاشنه های پهن و توپر استفاده کنید که راه رفتن با آنها راحت تر است. پاشنه ها بیش از پنج سانتیمتر برای شروع مناسب نیستند. هر چه فاصله پاشنه تا کفی پنجه بیشتر باشد، کنترل سخت تر و تحمل وزن بر روی پاشنه، غیر ممکن تر می شود. 

2- اگر می خواهید به خرید کفش پاشنه بلند بروید، شب را برای این کار انتخاب کنید. با پایان روز، پاهای شما به اندازه کافی خسته و متورم شده اند و این همان اتفاقی است که با پوشیدن کفش پاشنه بلند برای شما می افتد، پس باعث می شود تا انتخاب دقیق تری در اندازه، سایز و راحتی کفش داشته باشید.  

3_ برای آن که کفش های پاشنه بلند بیشتر جا باز کنند، آنها را در فریزر بگذارید. این کار باعث می شود کفش ها منبسط شوند و دیگر تنگ نباشند. اگر یک هفته به زمانی که می خواهید کفش را بپوشید وقت دارید، یک نایلون را پراز آب کنید و داخل کفش گذاشته و در فریزر بگذارید. اجازه دهید تا این آب یخ بزند و کفش شما بیشتر جا باز کند.

4_ با استفاده از باند نازک، انگشت سوم و چهارم خود را هنگام پوشیدن این نوع کفش ها به هم ببندید. این کار باعث می شود عصبی که مسئول انتقال درد است، کنترل شود.وقتی پایتان هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند درد گرفت، اشتباه بزرگی است که آن را برای مدت کوتاهی از پا در آورید تا درد آرام گیرد. زیرا پا متورم تر شده و پوشیدن دوباره کفش با درد سختی بیشتری همراه است. 

5_ از چند روز قبل، برای آن که پاهایتان عادت کند، کفش پاشنه بلند را در خانه به همراه جوراب بپوشید و مدتی با آن راه بروید. هم پاهایتان عادت می کند و هم کفش گشادتر می شود. یک راه دیگر برای منبسط کردن این نوع کفش، به ویژه آنها که نوک و پنجه باریکی دارند این است که روزنامه را خیس کرده و در قسمت جلوی کفش با فشار قرار دهید. چند روز آن را به همین شکل رها کنید و سپس روزنامه را خارج نمایید، کفش شما به میزان قابل توجهی جا باز کرده است.                                                        

کد خبر 386004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.