پشتیبانی از ولایت فقیه ادامه دهنده واقعه غدیر است

دهاقان – امام جمعه موقت دهاقان گفت:پشتیبانی از ولایت فقیه ادامه دهنده واقعه غدیر است و پیروی از رهبری نیز مهم ترین رکن ولایت عنوان می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد:ما باید به همه فرمایشات رهبری گوش فرا دهیم و از آن اطاعت کنیم و اگر می بینیم در برخی از کشورهای اسلامی مشکلاتی عنوان می شود به جهت دوری از ولایت است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد جملات خود را به نقل از رهبری می‌گویند و اذعان دارند ایشان می خواستند در واقع چنین نکاتی را برزبان بیاورند، گفت:هیچ کس حق بیان چنین جملاتی را ندارد، مقام معظم رهبری خود زبان گویای جامعه هستند و ماباید انتظام العمل به گفته ایشان داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه دهاقان، سادات را پیشروی واقعه غدیر عنوان کرد و افزود: اولین مواضع این واقعه حضرت زهرا(س) است، این عید برکاتی دارد که در آسمان‌ها بیشتر از زمین مشهود است.

حجت الاسلام موسوی، از نماز گذاران خواست برای ولایت حضرت امیرالمومنین علی(ع) جلسات را با شکوه تر برگزار کنند چرا که برکات زیادی در ذکر این امام همام نهفته است.

وی با تاکید بر استحکام فرهنگ غدیر، اذعان کرد:دشمنان اسلام از این واهمه داشتند که مبادا ولایت از حضرت رسول الله به حضرت امام علی(ع) و سپس به فرزندان او منتقل شود.

امام جمعه موقت دهاقان ولایت فقیه را ولایت رسول الله عنوان کرد وگفت:این ولایت ادامه دهنده غدیر است واگر ذره ای به استوانه رکن انقلاب اسلامی وارد شود همه ما زیان کرده ایم.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: عشق به ولایت روحیه ای محکم برای آزادگان بود و اگر می خواستند مقیاسی را عنوان کنند نام ولایت فقیه را عنوان می کردند، اکنون نیز می بینیم چنین رشادت هایی از آزادگان در کتاب‌ها چاپ شده واگر صفحه های آن را ورق بزنیم همه از ارادت به ولایت وپایبندی به آرمان‌های اسلامی نشات گرفته شده است.

وی از مسئولان خواست با نظارت بر وضعیت معیشتی مردم برنامه ریزی های منسجم‌تر داشته باشند.

امام جمعه موقت دهاقان با اشاره به هفته نکوداشت شهرستان دهاقان نیز گفت: باید از همه پتانسیل های شهرستان جهت ارتقاء وپیبشرفت استفاده شود.

وی وضعیت اشتغال در شهرستان را نامطلوب عنوان کرد و افزود:برای حل مشکلات شهرستان نیاز به برنامه ریزی های بیشتر انتظار می رود.

کد خبر 385996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.