هیچ پروژه‌ای به‌خاطر رکود متوقف نشده است

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نه تنها تمام پروژه های عمرانی شهر به دلیل کمبود منابع مالی متوقف نشده بلکه بدهی‌های گذشته نیز پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد نوروزی پیش از ظهر امروز(جمعه) در عملیات اجرایی نخستین تقاطع چهارسطحی شمال شرق کشور در مشهد اظهار کرد: برای این تقاطع فراخوان عمومی و اطلاع رسانی در روزنامه‌های کثیرالانتشار انجام و در نهایت از میان کسانی که واجد شرایط بودند، قرارگاه خاتم الانبیا(ص) انتخاب شد.

وی با بیان اینکه در این پروژه شفافیت مطرح بوده است، افزود: یکی از شعارهای شورای پنجم بحث شفافیت است که تاکنون نیز شهرداری با عملکرد و عنوان دقیق پروژه‌ها و اعتبارات در این راه گام برداشته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه این پروژه 75 درصد غیرنقد و 25 درصد نقد اجرایی شده است، تصریح کرد: در دو سال گذشته با وجود رکود، نه تنها تمام پروژه های عمرانی شهر به دلیل کمبود منابع مالی متوقف نشده بلکه بدهی‌های گذشته نیز پرداخت شده است.

گفتنی است این پروژه به عنوان بزرگترین تقاطع چندسطحی در شمال شرق کشور، اتصال چهار محور بزرگ شهری شامل بلوار نمایشگاه به بلوار میثاق، بلوار امام علی (ع) به بلوار مهدیه و دو چپ گرد بلوار امام علی(ع) به سمت وکیل آباد و بلوار مهدیه به بلوار میثاق را در سطوح بالایی ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 385995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.