اسلام بدون ولایت مورد رضای خدا نیست
امام جمعه موقت بادرود

نطنز- امام جمعه موقت بادرود گفت: بیان ثواب و پاداش برای غدیر و گرامیداشت آن برای نشان دادن اهمیت ولایت است و اسلام بدون ولایت مورد رضای خدا نیست.

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،حجت الاسلام ابوالفضل کلثومی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بادرود ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت بر اهمیت واقعه غدیر در تاریخ اسلام و فرهنگ شیعی تاکید کرد.

 وی ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم به بیان اهمیت و بزرگی این عید به واسطه اکمال دین و اتمام نعمت پرداخت و اظهارکرد: بیان این همه ثواب و پاداش برای غدیر و گرامیداشت آن برای نشان دادن اهمیت ولایت است و اسلام بدون ولایت مورد رضای خدا نیست.

امام جمعه موقت بادرود در ادامه با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد آمریکایی در سال ۳۲ و سرنگونی دولت مصدق نیز اشاره کرد و افزود: از گذشته تاکنون آسیب های فراوانی از جانب تفکرات لیبرالی و سکولاری بر کشور ما وارد شده است چرا که همواره به دنبال استکبارگران هستند.

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهمن اسلامی گفت: ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی فرصتی برای یاد کردن از مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها این پاکباختگان است.

همچنین امام جمعه موقت بادرود  در خطبه نماز  به مساله تکمیل سالن رفاهی فرهنگی گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام شهر بادرود اشاره کرد و از مسئولان و متولیان امر خواست هر چه زودتر برای این دو موضوع که خواسته مردم ولایتمدار منطقه هست ، اقدام کنند.

کد خبر 385994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.