بازگشت مهاجم ایرانی به لیست تیم اروپایی/ نیمار انتقال به رئال را رد نمی کند

داستان انتقال نیمار به بارسا یا رئال و بازگشت کاوه رضایی به لیست تیم کلوب بروخه، و غیبت مسی در بازی امشب بارسا مقابل بیلبائو، مهم ترین خبرهای فوتبالی جهان است

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای فوتبالی جهان به شرح زیر است:

مصدومیت و محرومیت بازیکنان کلوب بروخه باعث شده فلیپ کلمنت سرمربی این تیم تغییراتی در ترکیب تیمش داشته باشد. یکی از این تغییرات حضور کاوه رضایی به جای لوئیس اوپندای محروم است. کلوب بروژ و یوپن در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ بلژیک موسوم به ژوپلیر لیگ از ساعت ۲۳ امشب در ورزشگاه خانگی کلوب مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

هروویه میلیچ بازیکن کروات تیم فوتبال استقلال برای عقد قرارداد با آبی پوشان وارد تهران شد. این بازیکن با حضور در تست‌های پزشکی و قبولی در آن می‌تواند رسما آبی پوش شود. میلیچ با عقد قرارداد و تایید استراماچونی می‌تواند در رقابت‌های لیگ نوزدهم برای آبی پوشان بازی کند

الکسیس سانچز هشت سال پیش و زمانی که در تیم اودینزه ایتالیا بازی می‌کرد اسمش را بر سر زبان‌ها انداخت و حالا آماده است با پیوستن به یوونتوس دوباره به سری آ بازگردد. البته تیم‌های آث میلان، اینتر میلان و ناپولی نیز از دیگر تیم‌هایی هستند که خواهان جذب این بازیکن شده اند.

ماریو بالوتلی مهاجم سابق باشگاه المپیک مارسی و تیم ملی ایتالیا مورد توجه باشگاه «فلامنگو» برزیل قرار گرفته بود و در حالی که انتظار می‌رفت او راهی ریودوژانیرو شود، خبرها حاکی از آن است که فلامنگو از جذب وی صرفه نظر کرده است

نشریه فرانسوی لو پاریزین مدعی شد در جریان مذاکرات اخیر دو باشگاه بارسلونا و PSG در شهر پاریس درباره انتقال نیمار به بارسا، مذاکراتی که بر اساس اخبار اعلام شده فعلا متوقف شده است مدیران بارسا علاوه بر بازیکنانی که پیش از این به نامهایشان اشاره شده بود آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی خود را هم به عنوان بخشی از معامله با باشگاه فرانسوی در ازای نیمار پیشنهاد داده‌اند.

درحالی است که بارسا امشب فصل جدید لالیگا را با بازی مقابل بیلبائو در ورزشگاه سن مامس آغاز می کند، اما نام لیونل مسی در فهرست این تیم برای سفر به باسک به چشم نمی خورد

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد و یکی از اسطوره‌های محبوب این باشگاه برای هواداران شیاطین سرخ می‌گوید یونایتد باید پل پوگبا ستاره فرانسوی‌اش را به هر قیمتی حفظ کند و حتی اگر رئال مادرید برای جذب او با پیشنهادی ۲۰۰ میلیون پوندی به میان بیاید باید پیشنهاد رئال را رد کرده و پوگبا را در اولدترافورد ماندنی کند.

نیمار این روزها سوژه شماره یک نقل و انتقالات دنیاست. ستاره برزیلی را بارسا و رئال می خواهند و خود او نیز بیشتر تمایل دارد تا راهی بارسا شود ولی انتقال به رئال را هم رد نمی کند. به همین دلیل است که او حاضر نیست علنا از علاقه اش برای بازگشت به بارسا حرف بزند چون در این صورت شانس پیوستن به رئال را از دست خواهد داد و اگر به هر دلیلی پی اس جی و بارسا به توافق نرسند مجبور به ماندن در پاریس خواهد شد. اتفاقی که هرگز مطلوب نظر او نیست.

ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد می‌گوید برادرش منتظر رئال مادرید است تا برای جذب او پیشنهادی رسمی به یونایتد ارائه دهد. برادر پوگبا می‌گوید تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اسپانیا در روز ۲ سپتامبر ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

روملو لوکاکو، مهاجم ملی‌پوش بلژیکی بدون شک در تابستان امسال یکی از چهره‌های مطرح بازار نقل و انتقالات بوده است. بعد از مدتها شایعه و گمانه‌زنی درباره این ستاره بلژیکی او سرانجام تیم سابقش منچستریونایتد را ترک کرده و با قراردادی ۷۶ میلیون یورویی راهی اینتر میلان شد.
او با یک رسانه آلمانی به گفتگو نشست و گفت: بوندس لیگا پر هیجان ترین لیگ دنیا است

کد خبر 385988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.