جشنواره‌ها تنها نقطه‌ای از فرآیند تولید برای سینما هستند

مدیر اجرایی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان در مراسم بزرگداشت زاون قوکاسیان گفت: تمام جشنواره‌های سینمایی مانند جشنواره فیلم های کودک و نوجوان به افتخار زاون قوکاسیان و به افتخار همه شما هنرمندان سینما برگزار می شود که برای هنر سینما تلاش می کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی در مراسمی که پنجشنبه دوم مرداد ماه به مناسبت بزرگداشت زاون قوکاسیان در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم و تمام جشنواره‌های سینمایی مانند جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان به افتخار زاون قوکاسیان و به افتخار همه هنرمندان سینما برگزار می‌شود که برای هنر سینما تلاش می کنند.

وی ادامه داد: جشنواره ها جشنی به افتخار سینما و برای تجلیل از برترین‌ها در سینما است، درخواست و مطالبات هنرمندان را همواره مورد توجه داریم و تا جایی که امکان داشته باشد به صورت منطقی به آنها جامه عمل می‌پوشانیم.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان افزود: جشنواره‌ها باید نقطه بروز و ظهور فرایندها باشند، قطعا برگزاری چنین رویدادهایی در طول سال به شکل گیری فرآیند تولید در سینمای اصفهان و بالندگی آن کمک خواهد کرد.

وی ضمن دعوت از هنرمندان برای حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجونان اظهار کرد: در این دوره از جشنواره برای حرکت در مسیر بلوغ و رشد حرکت و اتفاقات خوبی را در نظر داریم، سعی کرده‌ایم برنامه های جشنواره را به گونه ای تنظیم کنیم که سینمای اصفهان نیز از آن بهرمند باشد.

کد خبر 385975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.