ناراحت نیستم، توهین در فوتسال عادی است!

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: وقتی کادر فنی تیم متوجه می‌شود که در حق تیم جوانش نا داوری می‌شود، اعتراض می‌کند و اعتراض های ما به جا و درست بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا لک سرمربی تیم شهروند ساری در رابطه با تساوی تیمش مقابل گیتی پسند، اظهار کرد: بازی با تیم گیتی پسند که در بالای جدول است بسیار سخت است خصوصا برای تیم ما که چندین بازیکن زیر ۲۰ سال به تیم اضافه شده اند و تیم ما موفق نشد درنقل وانتقالات بازیکنی را جذب کند.

وی ادامه داد: ما هرچه که از قبل پیش بینی کردیم که در بازی با گیتی پسند اتفاق می افتد، رخ داد. در هر دو نیمه تلاش کردیم، با اینکه چند اشتباه داشتیم، توانستیم بازی را در دست بگیریم.

سرمربی تیم شهروند ساری افزود: بازی کردن مقابل تیم گیتی پسند پر مهره بسیار سخت است و تیم ما توانست با حداقل نیرو در مقابل گیتی درخشان ظاهر شود. به نظرم اگر تجربه بازیکنان ما بیشتر و اشتباهات داوری کمتر بود، می‌توانستیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

لک اضافه کرد: باید عوامل اجرایی بازی را بهتر کنترل کنند و پرتاب بطری ها و وقفه های زیادی که در بازی رخ داد باعث شد که شاهد بازی پر افت و خیزی باشیم، ناراحت هستم که سه امتیاز بازی را از دست دادیم.

وی در رابطه با رفتار تماشاگران در آخر بازی و توهین هایی که به او شد، گفت: ما بیشتر شاهد این اتفاقات در اصفهان هستیم و من چندین سال برای گیتی پسند زحمت کشیدم و بیشتر افتخارات گیتی پسند با من است و این رفتار خوبی نبود. ناراحت نیستم این رفتار در فوتسال عادی است. من از قضاوت اشتباه داوران ناراضی هستم.

سرمربی تیم شهروند ساری تصریح کرد: نا ملایمات در فوتسال ما زیاد است و امیدوارم این اتفاقات کمتر رخ بدهد.

لک در رابطه با صحبت های حمید بی غم که گفته بود اعتراض ها در نیمکت شهروند زیاد بود، گفت: از نظر من این ها بهانه است، تیم ما با یک تیم صدرجدولی بازی کرد و نتیجه خوبی کسب کرد. فکر می‌کنم آقای بی غم باید باز هم فیلم بازی را مشاهده کند تا متوجه شود که ما بر روی نقاط ضعف و قدرت تیم گیتی پسند کار کرده بودیم.

وی در مورد اعتراض های زیاد نیمکت تیمش گفت:  وقتی کادر فنی تیم متوجه می‌شود که در حق تیم جوانش نا داوری می‌شود، اعتراض می‌کند و اعتراض های ما به جا و درست بود.

سرمربی تیم شهروند ساری درمورد رفتن سپهر محمدی به اروپا گفت: سپهر نیازی به تعریف من ندارد، بازیکن ملی پوش و بسیار خوبی است و عملکرد خوبی در این هشت سال برای گیتی پسند داشته است و هر موقع که محمدی خوب بود گیتی پسند نیز خوب بوده است.  سپهر محمدی از نظر اخلاقی بازیکن حرفه ای و خوبی است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

کد خبر 385954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.