بی غم: متاسفم برای فوتسال که نظارتی در آن وجود ندارد

سر مربی تیم گیتی پسند گفت: متاسفم برای کادر فنی تیم شهروند ساری که باعث این همه حواشی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بی غم امروز  پنج شنبه _ ۲۴ مرداد ماه _ در دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و شهروند ساری  در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال میزبان در جمع خبرنگاران در رابطه با تساوی تیمش مقابل شهروند ساری اظهار کرد: من تا به حال راجب تیم حریف صحبت نکرده بودم، اما امروز تیم شهروند ساری با حواشی روی نیمکت توانست تساوی را در مقابل تیم ما کسب کند. بازیکنان تیم کم حاشیه بودند.

وی ادامه داد: نیمکت تیم شهروند ساری مانند دهه ۴۰ است که با یقه باز حاشیه راه بیندازند. به نظر من یک نفر باید بیاید و به داد این فوتسال برسد. تیم شهروند ساری صحبت های بسیار زیادی را با داور و ناظر بازی انجام داد. من فکر می‌کنم زمان این کارها گذشته است.

سر مربی تیم گیتی پسند اضافه کرد: شهروند ساری با حواشی توانست از ما مساوی بگیرد و بخت با آن ها یار بود زیرا تیم ما حدود ۱۵ موقعیت را می توانست تبدیل به گل کند.

بی غم در رابطه با حواشی بازی و فحاشی تماشاگران گفت: از نظر من تماشاگران هیچ مشکلی نداشتند و از حواشی روی نیمکت تاثیر گرفتند. من متاسفم برای کادر فنی تیم شهروند ساری که باعث این همه حواشی شد.

گیتی پسند به نظر محمدی احترام گذاشت

سر مربی تیم گیتی پسند در رابطه با داوری بازی گفت: اشتباهات داوری در این بازی بسیار زیاد بود و دو پنالتی آخر تیم مارا دروازبان تیم شهروند از خارج پنج و نیم متر مهار کرد.متاسفم برای فوتسال که نظارتی در آن وجود ندارد.

بی غم در رابطه با خداحافظی سپهر محمدی گفت: سپهر بر خلاف میل ما از این تیم جدا می‌شود زیرا در بند قرار داد او ذکر شده بود که از تیم خواهد رفت. محمدی برای اهداف و آینده خود از این تیم می‌رود و تیم گیتی پسند به نظر او احترام گذاشته است.

وی در مورد دروازبان برزیلی تیمش تصریح کرد: باشگاه شش بازی این بازیکن را به صورت کامل دیده است و بسیار دروازه بان خوبی است و امیدوارم بتواند در بازی بعد به تیم گیتی پسند کمک کند.

کد خبر 385943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.