پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ضروری است

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: اصفهان در حوزه های اقتصادی باید به سمت وسویی برود، که بتواند الگوی سایر استان ها در تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد دژپسند، بعد از ظهر امروز پنج شنبه _۲۴ مردادماه_ در پایان نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان اصفهان در محل استانداری اصفهان، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: در شرایطی نامناسب اقتصادی هستیم و با توجه به ظرفیت های موجود در کشور، پیگیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در بازه زمانی بلند مدت ضرورت می یابد.

وی افزود: نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان اصفهان بسیار پرمحتوا و مهم بود. پیش نویس های مناسب و خوبی برای رفع مشکلات فعالان بخش خصوصی و تولید کنندگان در حوزه گمرک، مالیات و تسهیلات بانکی تهیه شده بود که توسط مقامات استان اصفهان ارائه شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد: مشکلات بنگاه های اقتصادی خرد و کلان استان اصفهان در این جلسه توسط مسئولان اقتصادی استان مطرح شد. برخی از پیش نویس ها نیاز به بررسی کارشناسی بیشتری داشت اما در اکثر موارد مصوبات لازم با حضور نمایندگان وزارت امور اقتصاد و دارایی صورت گرفت و مقرر شد مشکلات حل و فصل شود.

دژپسند اضافه کرد: اصفهان باید به سمت وسویی در اقتصاد مقاومتی برود، که بتواند الگوی سایر استان ها در تحقق آن باشد.

کد خبر 385937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.