آزاد شدن انرژی همکاری و همدلی از بمب هسته‌ای موثرتر است

وزیر اقتصاد با بیان اینکه باید با تلطیف قیمت‌ها تقاضای داخلی را افزایش داده و به هر قمیتی صادرات رشد یابد، گفت: باید بذر امید بپاشیم و هم‌افزایی را در همکاری و همدلی ایجاد کنیم؛ در این صورت هیچ نیازی به بمب هسته‌ای نداریم زیرا آزاد شدن انرژی همکاری و همدلی از انرژی بمب هسته ای نیز موثرتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد دژپسند امروز پنجشنبه -۲۴ مردادماه-  در جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان، اظهار کرد:  در جامعه ایران علم و عقل خوبی داریم اما به این دو مورد باید عزم و عمل را اضافه کنیم در این‌صورت می‌توانیم به مراتبی دست یابیم که به صورت مستمر و پایدار دشمنان نیز اعتراف کنند که با این ایران نمی‌توان طرف شد.

وی گفت: شرایط اقتصادی امروز متفاوت است همیشه گفته می‌شود که در شرایط حساس قرار داریم اما  این بار واقعا شرایط متفاوت از سایر زمان‌ها است.

دژپسند با بیان اینکه نمیتوانیم ادعا کنیم شرایط اقتصادی مطلوب است، گفت: متناسب با موانع محدودیت‌ها، پیچیدگی‌ها و مزاحمت‌ها شرایط موجود مقبول است.

وزیر اقتصاد گفت: با وجود تلاش‌ها برای جلوگیری از صادرات نفت و سایر کالاهای صادراتی و برنگشتن ارز به کشور، توانستیم به گونه ای شرایط را سازماندهی کنیم که در پنج ماه گدشته که بدترین نوع شیطنت‌ها توسط دشمن در جنگ اقتصادی به کار گرفته شد، هیچ کدام تاثیر بسزایی بر اقتصاد کشور نگذاشت، این اتفاق در سایه همکاری و همدلی قوا و همکاری های مردم نجیب و بخش خصوصی اتفاق افتاد.

وی افزود: اگر بخواهیم انچنان که در جنگ هشت ساله ثابت کردیم ایران، ایران است این‌بارهم ثابت کنیم که می‌توانیم در برابر مشکلات ایستادگی کنیم، باید درجه همکاری و جدیت و از خودگذشتگی و به کارگیری همه نبوغ را افزایش دهیم تا جایی که بیان کننده درخشش باشد.

دژپسند با تاکید بر اینکه دستیابی به این مهم با وجود قابلیت‌های بخش خصوصی کار سختی نیست، گفت: بخش خصوصی باید با همت مضاعف تولید را افزایش دهد و از ظرفیت تولید موجود استفاده کند.

کد خبر 385925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.