کشف اجساد ۵ عضو یک خانوده پس از ۲۵ روز

ماجرای کشف پنج جسد از اعضای یک خانواده پس از ۲۵ روز از زمان مرگ، سقوط هواپیمای آموزشی غیر نظامی در سمنان، آخرین وضعیت توزیع شیر در مدارس و شرایط خروج مشمولان از کشور را در بسته خبری امروز اجتماعی ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اجساد پنج عضو خانواده شامل یک زن و مرد و دو فرزند دختر و پسر نوجوان در منزل مسکونی آنان در جزیره لاوان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان دراین باره گفت: گروه کارآگاهان تخصصی و جنایی پلیس آگاهی هرمزگان برای بررسی موضوع از بندرعباس به جزیره لاوان اعزام شده اند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی با تایید خبر مرگ پنج عضو یک خانواده در جزیره لاوان افزود: علت مرگ مشکوک و در دست بررسی است.

وی ادامه داد: با توجه به فساد جنازه ها به نظر می رسد حدود ۲۵روز از مرگ آنها گذشته است و باید پزشکی قانونی نیز جنازه‌ها را معاینه کند و نظر نهایی را اعلام کند.

سرهنگ کرمی گفت: مواد غذایی موجود در خانه برای بررسی احتمال مسمومیت نمونه برداری می شود.

مرگ دو سرنشین سقوط هواپیمای آموزشی غیر نظامی

سخنگوی اورژانس کشور از سقوط یک هواپیما آموزشی غیر نظامی در فرودگاه ایوانکی در استان سمنان خبرداد و افزود: این حادثه ساعت ۹ صبح امروز اتفاق افتاده است.

مجتبی خالدی با بیان اینکه ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: در این حادثه ۲ نفر (خانم ۲۵ ساله و آقا خلبان ۵۰ ساله) فوت کردند.

شیر مدارس هنوز بودجه ندارد

علی الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هنوز هیچ تخصیصی نگرفته ایم و پیگیر آن هستیم و در این راستا پیشنهاداتی باری تامین اعتبارات آن داده ایم.

وی افزود: به عنوان مثال پیشنهاد داده ایم که از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها این کار صورت بگیرد. امیدواریم با اخذ تخصیص توزیع شیر مدارس را بین دانش آموزان آغاز کنیم.

الهیار ترکمن گفت: قانون بودجه ردیفی دارد در جدول شماره ۹ برای تخصیص این اعتبار هنوز به آموزش و پروش ابلاغ نشده و تخصیصی نگرفته‌ایم.

۸ میلیون ایرانی هنوز برای کارت ملی هوشمند اقدام نکردند

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از وجود بیش از شش میلیون کارت ملی هوشمند در این سازمان برای تحویل به شهروندان خبر داد.

سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به تسریع در روند صدور و تحویل کارت‌های ملی هوشمند اظهار کرد: بیش از شش میلیون کارت ملی هوشمند در سازمان ثبت احوال کشور آماده صدور است.

وی افزود: حدود شش تا هشت میلیون نفر هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام نکرده‌اند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال پروژه کارت ملی هوشمند به پایان رسد.

یک پراید رکورد دار جریمه میلیونی در تهران شد!

خودروی پراید بین ۱۴۳ خودروی توقیفی با هشت میلیون تومان رکوردار شد.

سرگرد علی نصیر ملا رئیس مرکز رسیدگی به تخلفات پلیس راهور تهران بزرگ از توقف و انتقال ۱۴۳ خودرو با خلافی بالای یک میلیون تومان به پارکینگ خبر داد.

شرایط خروج از کشور مشمولان سربازی

برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که به منظور تفریح، افزایش اطلاعات و معلومات فردی و یا دیدار با بستگان قصد خروج از کشور دارند، درباره شرایط خروج از کشور سوالاتی دارند که در این گزارش به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، فرد مشمول وظیفه باید فاقد غیبت و دارای معافیت تحصیلی باشد، البته حداکثر مدت زمان این قبیل سفرها ۲۰ روز است و مجوز خروج از کشور برای سفرهای سیاحتی دانشجویان، با درخواست دانشگاه محل تحصیل و تعیین محدوده زمانی خروج از کشور و حداکثر به مدت ۳۰ روز صادر می‌شود.

گفتنی است؛ سپردن وثیقه سفر سیاحتی مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد و یا ضمانت نامه بانکی است.

کد خبر 385920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.