۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
بخش خصوصی اصفهان، قابل اتکا است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: امروز در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان، متوجه شدم که بخش خصوصی اصفهان قابلیت اتکا دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد دژپسند، ظهر امروز _۲۴ مرداد ماه_ در پایان جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفری که امروز به اصفهان داشتیم دو جلسه بسیار مهم برگزار شد که زمینه رو به رو شدن تیم اقتصادی وزارتخانه با موضوعات و طرح و ایده های جدید و نو را فراهم کرد.

وی افزود: اساتید اقتصاد دانشگاه اصفهان اهتمام و جدیت قابل توجهی برای ارائه طرح های اقتصادی و رفع مشکلات مردم داشتند، ارائه منظم پیشنهادات و طرح ها توسط آنها موجب بهره مندی من و همکارانم از ایده های این اساتید شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد: بی شک از این ایده ها و طرح های اساتید اقتصادی دانشگاه اصفهان در برنامه های آینده وزارت اقتصاد استفاده خواهیم کرد.

دژپسند اضافه کرد: خوشبختانه بخش خصوصی اصفهان با آمادگی مناسب و برنامه های دقیقی در جلسه گفت و گوی بخش خصوصی و دولت استان اصفهان حضور پیدا کرد و با بیان واضح و دقیق مشکلات راهکار های منطبق بر واقعیت و غیر نجومی ارائه شد.

وی ادامه داد: در این شرایط که قصد داریم با دور زدن تحریم ها بیشتر خدمات را به مردم ایران ارائه کنیم، نیاز داریم تا بخش خصوصی به صورت کامل با وزارت اقتصاد همکاری کند. بخش خصوصی کشور امروز نشان داده است که قابلیت اتکا دارد و من همواره در شورای گفت و گوی کشور بر حضور فعال بخش خصوصی در شرایط تحریم، برای حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کرده ام.

کد خبر 385915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.