۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
شریعتی‌نیا رئیس ماند

اعضای شورای شهرستان اصفهان برای یک سال دیگر پورمحمد شریعتی‌نیا را به عنوان رئیس شورا انتخاب کردند

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان صبح امروز (پنجشنبه) با دستور انتخاب اعضای هیات رئیسه برگزار شد که در نهایت پورمحمد شریعتی‌نیا با ۱۷ رای به عنوان رئیس، عباس جلالی با ۱۵ رای نائب رئیس،  محمد علی مومنیان با هشت رای منشی اول، ناصر قطبی با ۱۰ رای سخنگوی شورا، رحمت‌الله عرب مختاری نیز با ۱۰ رای به عنوان خزانه دار این شورا انتخاب شدند.

پور محمد شریعتی‌نیا در ابتدای این جلسه با تبریک دهه ولایت اظهار کرد: امید است تا پایان عمر بر یاری امیرالمومنین پایبند باشیم و پیروی خود را هم در خلوت هم در ظاهر نشان دهیم و بدین شکل زینت برای جامعه باشیم.

وی با اشاره به کارنامه یک ساله هیئت رئیسه حاضر شورا، افزود: از آنجایی که عده‌ای از ما عضو جامعه ایثارگری هستیم، در این مدت سعی کردیم به گونه‌ای عمل کنیم که نگاهی بد به ایثارگران نشده و از جایگاهی که به واسطه شهدا به دست آورده‌ایم سواستفاده نشود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته به دور از مشکل و در آرامشی خاص جلسات شورا اداره شد و عقیده داریم باید بدون آنکه میان اعضای شورا درگیری وجود داشته باشد، تلاش کنیم نقاط مثبت را بیش از پیش و به دور از سیاسی کاری تقویت کنیم تا گره‌ای از گره‌های مردم باز کرده باشیم.

وی با بیان اینکه اگر رئیس شورا بین اعضا تفاوتی قائل شود به جایگاه خود خیانت کرده است، خاطر نشان کرد: هنوز دوره یک ساله فعالیت هیات رئیسه حاضر تمام نشده است اما به دلیل دستور وزارت کشور که از سوی فرمانداری ابلاغ شده، تا ۳۱ مرداد فرصت داریم که هیئت رئیسه جدید را انتخاب کنیم بنابراین این موضوع در دستور جلسه امروز قرار گرفته است.

کد خبر 385913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.