هواداران سپاهان از تیم والیبال مثل تیم فوتبال این باشگاه حمایت کنند

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: امیدوارم که هواداران همانطور که از تیم فوتبال سپاهان حمایت و پشتیبانی می کنند از تیم والیبال پشتیبانی لازم را انجام دهند و نام سپاهان را به کل ایران گوشزد کنند.

تیمور باجول در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عوامل بسیاری موجب صعود تیم والیبال سپاهان به لیگ برتر شد، اظهار کرد: مهمترین عامل پیشرفت سپاهان و صعود مقتدرانه این تیم اصفهانی به لیگ برتر والیبال ایران این است که همه اعضای کادر فنی ، سرمربی و بازیکنان تمام تلاش و غیرت خود را روی پیشرفت این تیم گذاشتند و با انگیزه بسیار بالا راه موفقیت را ادامه دادند.

وی افزود: اگر حمایت باشگاه سپاهان از تیم والیبال خود به همین روند ادامه پیدا کند یا حتی بیشتر شود، والیبال سپاهان در آینده به یکی از قدرت های والیبال ایران تبدیل خواهد شد و حرف بیشتری در مقابل حریفان خواهد داشت.

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اعضای جدید کادر فنی و انتخاب بازیکنان قابل قبول توسط سرمربی جدید سپاهان برای رویارویی با تیم های قدرتمند لیگ برتر والیبال و پشتیبانی جدی و تحسین برانگیز مهندس عظیمیان از تیم های سپاهان، امیدوار هستیم که تیم والیبال تازه لیگ برتری شده سپاهان بتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد و جایگاه خود در جدول رقابت ها روز به روز بهتر کند.

وی اضافه کرد: از هواداران پرشور و با تعصب سپاهان که در همه شرایط مشوق تیم های سپاهان بوده اند، تشکر می کنم. امیدوار هستم که هواداران همانطور که از تیم فوتبال سپاهان حمایت و پشتیبانی می کنند از این تیم والیبال پشتیبانی لازم را انجام دهند و نام سپاهان را به کل ایران گوشزد کنند؛ حمایت و توجه هواداران به این تیم می تواند روحیه لازم را به بازیکنان بدهد و باعث بهبود ساختار کل تیم شود.

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان تصریح کرد: باشگاه سپاهان می تواند با استعدادیابی و پرورش بازیکنان جوان و حتی نوجوان همانند تیم فوتبال خود پایه های تیم والیبال را مستحکم سازد و حتی باعث رشد والیبال ایران شود. این عمل را باشگاه های زیادی انجام داده اند و نتیجه هم گرفته اند.

باجول خاطرنشان کرد: هواداران بزرگترین سرمایه باشگاه هستند و چه خوب است باشگاه  از هواداران حمایت کند و آن ها را با تیم هماهنگ سازد تا شور و شوق طرفداری هرچه بهتر در هواداران ایجاد شود.

کد خبر 385911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.