متاسفم،اشتباه بدی کردم

دویست و شصت و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "متاسفم، اشتباه بدی کردم" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از محمدباقر صادقی دروازه بان ذوب آهن وپس از شکست سنگین برابر الاتحاد بیان شده است. وی اظهار کرد: هیچ توجیهی را نمیتوان برای شکست برابر الاتحاد عنوان کرد. تمام بازیکنان پراشتباه ظاهرشدند و من نیز پس از گرفتن چند موقعیت تک به تک با یک اشتباه بد مسبب شکست تیم شدم.

"این یک هشدار به ذوب آهن بود"دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با فرشید طالبی پیشکسوت ذوب آهن مطرح شده است. وی ذوب آهن را در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر الاتحاد تیمی ناشی و پراشتباه خواند و اظهار کرد: شکست برابر الاتحاد یک هشدار به ذوبی ها بود تا متوجه شوند نتوانستند جایگزین مناسبی برای از دست دادن سه بازیکن اصلی خود پیدا کنند.

"قهرمانی؟ هیچ چیز معلوم نیست"دیگر  عنوان صفحه اول دویست و هفتادمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که اشاره دارد به صحبت های جورجی ولسیانی بازیکن گرجستانی سپاهان که در خصوص لیگ امسال اظهار کرد: قلعه نویی در هرتیمی که کار کرده است آن تیم مدعی قهرمانی بوده اما باید لیگ شروع شود تا تیم های مدعی را بشناسیم و بتوانیم در مورد شانس های قهرمانی حرف بزنیم.

"الاتحاد حالا دیگه گربه سیاه ماست" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 385906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.