موافق رفتن سپهر نبودم/ با بازیکنان صحبت کرده ام وارد حاشیه نشوند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: سپهر محمدی قبل از اینکه به باشگاه بیایم با تیم قرارداد بسته بود و در قراردادش طی کرده اگر پیشنهاد خارجی دریافت کند اجازه رفتن می‌خواهد که باشگاه هم این موضوع را پذیرفته بود.

حمید بیغم درگفت وگو باخبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت تیم گیتی پسند اظهار کرد:  مصدومیت مرتضی عزتی و محمدرضا سنگ سفیدی بهتر شده و به تیم اضافه شده‌اند، در حال حاضر فقط حسین فهیمی و مهران عالیقدر را مصدوم داریم. در اوایل بازی گذشته محمد کشاورز مصدوم شده بود که به او بازی ندادیم و فکر می‌کنم مشکلی خاصی نداشته باشد.بازیکنان تیم از لحاظ روحی، روانی و فنی با یکدیگر هماهنگ‌تر شده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه تیم شهروند ساری یکسری بازیکن خوب و قابل احترام دارد که به شخصیت آن‌ها احترام می‌گذاریم، تصریح کرد: شهروند تیم ریشه داری است که در سالن ساری هواداران زیادی برای تماشای بازی به سالن می‌آیند و معمولاً در بازی‌های داخل خانه بهتر ظاهر می‌شوند.  

بیغم در خصوص حواشی بازی فصل گذشته گیتی پسند و شهروند ساری، خاطر نشان کرد: در بازی سال گذشته خبر ندارم که چه مشکلاتی به وجود آمده بود اما مطمعنم در بازی امروز مشکلی پیش نخواهد آمد، با بازیکنانم صحبت کردم که وارد حاشیه نشوند و فقط بازی کنند که امیدوارم نتیجه بازی با تلاش بازیکنان به نفع ما تمام شود.

وی با اشاره به اینکه سپهر محمدی در قراردادش طی کره بود که پیشنهاد خارجی دریافت کند اجازه رفتن می‌خواهد، گفت: سپهر محمدی قبل از اینکه به باشگاه بیایم با تیم قرارداد بسته بود و در قراردادش طی کرده اگر پیشنهاد خارجی دریافت کند اجازه رفتن می‌خواهد که باشگاه هم این موضوع را پذیرفته بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: حدود دوهفته گذشته از روسیه برای او پیشنهاد آمد و باشگاه با من مطرح کرد، موافق این امر نبودم زیرا بازیکن تیم ملی است و سابقه هشت سال حضور در گیتی پسند را دارد، اما به دلیل اینکه در بند قراردادش اجازه رفتن داشت و طبق صحبت‌هایی که بامن کرده بود این پیشنهاد از لحاظ مالی برای او مهم بود، کمک کردیم تا برود و روز به رو پیشرفت کند.

بیغم در رابطه با جایگزین سپهر محمدی، تاکید کرد: به دلیل اینکه تمام دروازبانان خوب داخلی تیم داشتند و سهمیه تیم ماهم تکمیل بود، مجبور شدیم یک دروازبان برزیلی بیاوریم که در هفت هفته گذشته داخل دروازه قرارداشته و آمادگی بدنی خوبی دارد، فیلم‌های کامل بازی این دروازبان را دیدیم، مطمعن باشید خوب است و می‌تواند به تیم کمک کند.

وی با بیان اینکه دروازبان جدید و برزیلی گیتی پسند با باشگاه توافق مالی مناسبی انجام داده است، اظهار کرد: با بودجه متوسطی این دروازبان را جذب کردیم. زیرا علاقه مند بود در ایران بازی کند که باشگاه و خود او به یک همکاری دوجانبه رسیدند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در خصوص ورود تماشاگران به سالن، اظهار کرد: مدتی که از لیگ می گذر با توجه به شرایط بازی‌ها و نتایجی که تیم‌ها می‌گیرند، تماشاگران بیشتری به سالن‌ها می‌آیند که فکر می‌کنم امروز افراد بیشتری در سالن پیروزی حضور پیدا کنند.

بیغم با اشاره به اینکه آرزوی موفقیت برای سپهر محمدی دارم، تصریح کرد: در بازی امروز شاهد خداحافظی سپهر محمدی از گیتی پسند هستیم که امیدوارم در ادامه راهش موفق باشد، ماهم بتوانیم با تیم قهرمان ایران شویم و با گیتی پسند و حضور دوباره سپهر محمدی در مسابقات آسیا شرکت کنیم.

وی در رابطه با حضور پیشکسوتان و مسئولان اصفهان دربازی‌های گیتی پسند، خاطرنشان کرد: اگر مسئولین و پیشکسوتان بتوانند در سالن برای بازی‌های گیتی پسند حضور پیدا کنند حتی مدتی کم، باعث دلگرمی باشگاهی است که به‌ صورت شخصی هزینه می‌کند.

کد خبر 385903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.