۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کودکان میهمان شهرداری کاشان

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: جشنواره‌ها و مسابقات تابستانی شهرداری ویژه کودکان چهار تا هفت سال و پایه‌های تحصیلی سوم تا ششم برگزار می‌شود.

مرتضی والی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، اظهار کرد: "بچه‌های محراب" عنوان مسابقه اذان است که ۲۸ مردادماه با همکاری مشترک فرهنگ‌سرای معراج، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و دارالقرآن کریم اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار می‌شود.

تصریح کرد: این مسابقه با هدف نشر و ترویج فرهنگ اذان‌گویی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان در فعالیت‌های قرآنی برای پسران پایه‌های تحصیلی سوم تا ششم به برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه آخرین فرصت ثبت‌نام در این رقابت‌ها شنبه ۲۶ مردادماه است، یادآور شد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز، چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه، همزمان با روز جهانی مسجد برگزار می‌شود.

والی‌زاده با اشاره به نتایج برگزاری مسابقات فرهنگی، جشن‌ها و برنامه‌های گروهی بر افزایش نشاط اجتماعی، خاطرنشان کرد: کودکان چهار تا هفت سال کاشانی با حضور در فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و شرکت در جنگ "چله تابستان با طعم شهروندی" شرکت می‌کنند

وی گفت: برنامه‌های جنگ "چله تابستان با طعم شهروندی" شامل نمایش طنز، قصه‌گویی، برنامه‌های شاد و مرتبط با موضوع جُنگ و آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی است.

کد خبر 385894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.