پوشش صد در صدی بهزیستی در شرق اصفهان

رئیس سازمان بهزیستی شهرستان اصفهان گفت: در شرق اصفهان تمام معلولان یا مراجعینی که واجد شرایط برای دریافت خدمات و مستمری بهزیستی هستند این خدمات را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی بهرامی صبح امروز (یکشنبه) در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: اگر در دورترین نقطه شرق اصفهان تماسی با اورژانس اجتماعی گرفته شود، نیروهای اورژانس در اولین فرصت خود را به مکان مورد نظر خواهند رساند.

وی افزود: مرکز بازپروری ویژه دخترانی که از منازل فرار می‌کنند، مرکز هدایت ویژه کودکان کار، خانه موقت وقتی افراد از اورژانس مرخص می‌شوند برای مدتی در آن مکان حصور پیدا می‌کنند، خانه مستقل ویژه کودکان که به اورژتنس اجتماعی آورده می‌شوند، خانه امن ویژه زنان در معرض آسیب، ظرفیت‌هایی هستند که همه افراد در شهرستان می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس سازمان بهزیستی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در شرق اصفهان تمام معلولان یا مراجعینی که واجد شرایط برای دریافت خدمات و مستمری بهزیستی هستند این خدمات را دریافت کرده‌اند و به عبارتی پوشش بهزیستی در شرق اصفهان به طور صد در صدی اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه در فعالیت‌های بهزیستی همواره اولویت با مناطق محروم بوده، خاطر نشان کرد: به دلیل رویکرد اجتماع محور موجود در کشور، نیاز است بسیاری از وظایف را در حوزه‌های آموزش و پیشگیری به خود مردم واگذار کرد بنابراین آموزش تسهیلگران توانمدی که بتوانند علمی فعالیت کنند در این مناطق را بر عهده خواهیم گرفت.

بهرامی اضافه کرد: افرادی که مدارک جامعه شناسی، روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی در شهرها و روستاها داشته باشند از طریق نمایندگان در شوراها به بهزیستی معرفی شوند تا با برگزاری دوره های لازم آن‌ها را در مناطق خود توانمند کنیم

کد خبر 385889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.