منطقه ۸ میزبان نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی و گردشگری

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از اجرای ویژه برنامه‌های مختلف دهه ولایت در سطح این منطقه خبر داد.

 محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره گردشگری اقوام ایرانی با برگزاری نمایشگاه و فروشگاه سوغات و هدایای ۱۳ استان کشور و برپایی جشن‌های شبانه با حضور گروه‌های هنری اقوام مختلف کشور بیستم لغایت ۳۰ مرداد ماه در خیابان جابر هر شب میزبان شهروندان این منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روزهای بین اعیاد بزرگ قربان تا غدیر برنامه‌های شادی برای شهروندان تدارک دیده شده است، تصریح کرد: بیش از ۱۰ عنوان برنامه با حدود ۲۲ عنوان اجرا هر شب در محلات و بوستان‌های مختلف محلات منطقه هشت میهمان و میزبان شادی و نشاط اجتماعی خواهد بود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ادامه داد: در اجرای این برنامه‌ها سعی شده تا از ظرفیت مراکز و مجموعه‌های فرهنگی مذهبی محلات بسیج، ادارات تفریحی و ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی و سایر ارگان‌های اجرایی نیز استفاده شود تا هم‌افزایی حداکثری صورت پذیرد.

 وی با اشاره به لزوم تزریق نشاط اجتماعی در زندگی روزانه مردم، افزود: هدف اصلی اجرای این برنامه‌ها ارتقای سطح نشاط و مشارکت اجتماعی در بین شهروندان به خصوص جوانان است.

کیهانی با اشاره به ایجاد محورهای فرهنگی هنری برای همه محلات مناطق منطقه افزود: سعی کرده‌ایم تا در این دوره، جشن‌های نشاطستان در محلاتی برگزار شود که تاکنون در آن جشن برگزار نشده است.

وی با اشاره به ضرورت پرداختن به ابعاد مختلف عید بزرگ غدیر افزود: سه برنامه ترکیبی فرهنگی هنری تفریحی به صورت ویژه همزمان با دهه ولایت با عنوان غدیرستان در فرهنگسرای سلام برگزار می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان افزود: خیابان سپاه واقع در خانه اصفهان یکی از محورهای فعال اجتماعی و ترافیکی منطقه است که در روز چهارشنبه مورخ ۳۰ مرداد میزبان ویژه برنامه شهر فعال شهروند و شاد خواهد بود که این ویژه برنامه با اجرای ۲۰۰ نوع بازی و برنامه نشاط آور اجتماعی ویژه شهروندان در خیابان سپاه به طول دو کیلومتر اجرا می‌شود.

کد خبر 385887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.