۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
افضل: سرمربی هایپر جسور است

سر مربی اسبق تیم فوتسال گیتی پسند گفت: همه از گیتی پسند انتظار قهرمانی دارند و هایپر می‌تواند بین هشت تیم پلی‌آف قرار گیرد.

علیرضا افضل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره هایپر شاهین شهر، اظهار کرد : در دو هفته اولی که لیگ برتر شروع شد هایپر شاهین شهر توانست در جدول لیگ صعود کند و نتیجه خوبی به دست آورد؛ این تیم در گل زدن ضعیف است و نمی‌تواند خود را به خوبی اثبات کند، به همین دلیل نتیجه را از دست می‌دهد.

این کارشناس فوتسال، اضافه کرد: امیدوارم هایپر در آینده بهتر نتیجه بگیرد و بتواند جزو هشت تیم اول قرار بگیرد؛ نمی‌دانم که هایپر در نهایت به این مهم دست می‌یابد یا خیر.

وی در مورد گیتی پسند و نتایج فشرده جدول، افزود: باید چندین بازی دیگر از لیگ بگذرد تا بتوانیم در مورد لیگ برتر فوتسال نظر کارشناسی بدهیم. پیش بینی در این فصل دشوار است و همه تیم‌ها هم سطح هستند.

بازیکن سابق فوتسال گیتی پسند ادامه داد: هر تیم برای خودش یک سبک خاص دارد. تمام تیم‌ها مربی‌های باکلاس و باهوش دارند و همگی دوست دارند که پیروز میدان باشند، هر تیم می‌تواند با دو یا سه پیروزی در لیگ، خود را به صدر جدول برساند و با یک باخت به آخر جدول سقوط کند.

افضل درباره اصفهانی بودن و جذب افراد بومی در تیم‌ها، گفت: هایپر تیم خوبی است، بازیکن‌های اصفهانی  و مربی خوبی جذب کرده است. سعید رستمی سرمربی هایپر جسور است و اقدامات جسورانه‌ای انجام می‌دهد؛ امیدوارم که در اولین سالی که هایپر توانسته به لیگ برتر راه پیدا کند جزء هشت تیم پلی‌آف باشد.

وی با بیان اینکه بازیکنان هایپر شاهین شهر نیاز دارند در بازی‌های خود تصمیم به موقع بگیرند، گفت: همچنین اصفهانی و بومی بودن بیشتر بازیکنان این تیم نشان می دهد که بچه‌های اصفهان هم لیاقت حضور در لیگ برتر را دارند.

کد خبر 385868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.