طرح‌های توجیهی هواشناسی اعتبار می‌گیرند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: تامین اعتبار برای طرح‌های توجیهی هواشناسی قابل پیگیری است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان، نعمت‌الله اکبری در ملاقات با حمیدرضا خورشیدی مدیرکل هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: هواشناسی باید با توجیه تمام ابعاد طرح‌های پیشنهادی در غالب پروژه‌های تعریف شده مدون، دولت را نسبت به مزایا و تغییرات موثر اجرای این طرح‌ها در افزایش بازدهی و کارایی توجیه نماید.

 وی با بیان اینکه این شفاف‌سازی منجر به تعریف و پیش‌بینی ردیف‌های تخصیص اعتبار در دولت خواهد شد، افزود: نقش و جایگاه هواشناسی در پیش‌ آگاهی و پیشگیری از حوادث بسیار ارزشمند است همچنین افزایش اعتماد به دستگاه‌های دولتی در سایه خدمت‌رسانی مطلوب دستگاه‌ها حاصل می‌شود.

در ادامه این دیدار حمیدرضا خورشیدی در این ملاقات، توسعه و به روز رسانی تجهیزات و خدمات را از اهداف هواشناسی در سال آینده دانست و اظهار کرد: خودکارسازی ایستگاه‌های اقلیم‌شناسی، باران‌سنجی و پشتیبانی ایستگاه‌های خودکار، به روز رسانی مرکز پردازش سریع هواشناسی استان در جهت تقویت مراکز هواشناسی کشور از جمله برنامه‌های هواشناسی است که نیازمند حمایت و توجه مسئولان برای تحقق این اهداف است.

مدیرکل هواشناسی استان اصفهان افزود:  با به روز رسانی تجهیزات و جمع آوری داده‌های استاندارد در کوتاهترین زمان، تولید محصولات متنوع هواشناسی برای کاربران مختلف که همان توسعه هواشناسی کابردی است اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 385863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.