برگزاری جشنواره تاب‌ستانه منطقه ۱۲ با هدف مشارکت اجتماعی شهروندان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌های تاب‌ستانه در منطقه ۱۲ با محوریت فرهنگی، اجتماعی و سلامت در حال برگزاری است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برنامه‌های تاب‌ستانه با هدف بهبود روش‌های زندگی شاد، تقویت رفتارها، رفع معضلات اجتماعی و همچنین استفاده از پتانسیل‌های خانواده محور در حال اجرا است.

وی افزود: ویژه برنامه «چتر کرامت»، «‌راه‌اندازی کانون دختران و پسران به وقت نوجوانی»، «پاتوق دختران بهار نارنج» و «پسران و شور نوجوانی» که با هدف برنامه‌‍ریزی برای تقویت مسئولیت‌پذیری و مشارکت اجتماعی هرهفته سه‌شنبه‌ها برگزار می‌شود.

 مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه «خاله قصه‌گو» با هدف ارتقاء مهارت گفت‌وگو و طرح توانمندسازی کودکان و خانواده با هدف افزایش آگاهی آنها از روش‌های خود مراقبتی و افزایش تعلق به خانواده از دیگر فعالیت‌های این منطقه است.

وی تصریح کرد: در این راستا برنامه «تا همیشه با هم» با هدف فرهنگ‌سازی برای افزایش کیفیت و پایداری ازدواج، ویژه برنامه دهه‌ولایت و همچنین بسیاری از  فعالیت‌های آموزنده دیگر، در حال برگزاری است.

باقری با بیان اینکه ویژه برنامه تاب ستانه در محل شهرک نگین برگزار شده است، گفت: این برنامه با استقبال بی نظیر اهالی منطقه روبه‌رو شد و توانست ساعات خوش و خاطر انگیزی را برای ساکنان و اهالی منطقه و یک شب به یادماندنی برای خانواده ها رقم بزند.

کد خبر 385853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.