اطفای حریق در مجتمع ۱۱ واحدی شهرک امیریه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اطفای حریق مجتمع مسکونی ۱۱ واحدی واقع در شهرک امیریه در شب گذشته خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اعلام حادثه آتش‌سوزی در ساعت ۳ و ۸ دقیقه بامداد گذشته اظهار کرد: حریق در مجتمع مسکونی ۱۱ واحدی واقع در شهرک امیریه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اصفهان اطلاع داده شد که بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی از ۶ ایستگاه ۱۱-۳-۲۰-۱-۱۲-۸ و نردبان نجات به همراه ۵ افسر و مدیر آماده به موقعیت حریق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در قسمت پارکینگ مجتمع مسکونی به وقوع پیوسته بود، افزود: شعله‌های آتش چند دستگاه خودرو را در برگرفته بود که باعث دودزدگی ساکنین ساختمان شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص چگونگی عملیات اطفای خریق، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به موقعیت حادثه به دو دسته تجسس و اطفاء تقسیم شدند.

کاوه آهنگرانی با اشاره به تلاش ماموران برای جلوگیری از توسعه حریق اظهار کرد: در این حادثه از انتقال شعله به طبقات مسکونی ساختمان جلوگیری شد همچنین محبوسین در دود از موقعیت حادثه دور شدند، خوشبختانه این حریق حادثه جانی در بر نداشت و علت این حریق توسط کارشناسان تحت بررسی است.

کد خبر 385850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.