در شان اصفهان نیست که ذوب آهن در یک شهر دیگر بازی کند

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: اگر نتوانیم تا زمان شروع لیگ گیت‌های الکترونیک و دوربین مدار بسته در فولاد شهر استفاده کنیم، بازی را می‌توان بدون تماشاگر برگزار کرد تا مشکلی به وجود نیایید.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت ورزشگاه فولاد شهر و تایید نشدن آن توسط سازمان لیگ، اظهار کرد: بحث دوربین‌های مداربسته و گیت‌ها را در ورزشگاه فولادشهر داریم، کادر باشگاه به دلیل بازی‌های آسیایی تیم ذوب آهن درگیر بودند و همین باعث شد که کار ما برای تجهیز دوربین مدار بسته و گیت الکترونیک برای ورزشگاه با تاخیر شروع شود.

وی ادامه داد: به دنبال پیمانکار برای گیت‌ها هستیم که در نهایت شنبه انتخاب خواهد شد و کار خود را آغاز خواهد کرد. برای تجهیز دوربین‌های مداربسته کارخانه ذوب آهن آن را پیگیری خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا احتما دارد بازی اول خود در لیگ را در ورزشگاه نقش جهان یا شهر دیگری برگزار کنید، گفت: ورزشگاه نقش جهان هم آماده نیست، در شهر دیگری بازی نخواهیم کرد. Afc ورزشگاه فولادشهر را به رسمیت می‌شناسد و فکر می‌کنم این شرط‌هایی که سازمان لیگ گذاشته برای هواداران است.

وی با بیان اینکه درشان اصفهان نیست که ذوب آهن در شهر دیگری بازی کند، افزود: اگر نتوانیم تا زمان شروع لیگ گیت‌های الکترونیک و دوربین مدار بسته در فولاد شهر استفاده کنیم، بازی را می‌توان بدون تماشاگر برگزار کرد تا مشکلی به وجود نیایید.

جمشیدی افزود: بودجه باشگاه ذوب آهن تعریف شده است و ما نمی‌توانیم از آن فراتر برویم. شاید بعضی از باشگاه‌ها تعهداتی را برای خود ایجاد کنند و همین سبب می‌شود که باشگاه‌های ایران درگیر شکایت در فیفا هستند.

وی در رابطه با نقل و انتقالات باشگاه ذوب آهن در این فصل گفت: ذوب آهن از نقل و انتقالات عقب نیفتاد و سه بازیکن خوب از تراکتور سازی داشتیم که آن ها سه روز مانده به بازی‌های آسیایی به جمع ذوب آهنی‌ها پیوستند، آن‌ها اگر زودتر به ذوب آهن می‌رسیدند نتایج آسیایی نیز تغییر می‌کرد. در کنار این بازیکنان یک دروازبان و دو بازیکن نیجریه ای خریداری کرده ایم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در رابطه با دفاع ضعیف مقابل الاتحاد گفت: باشگاه می‌پذیرد که ناهمانگی هایی در دفاع وجود داشت، تیم ذوب آهن در مقابل تیم الاتحاد که یک تیم میلیاردی است، خیلی خوب بازی کرد و سه گل به تیم الاتحاد زد، فشاری که به دفاع تیم وارد شد باعث اشتباهاتی شد که ذوب آهن گل دریافت کند.

جمشیدی اضافه کرد: ۲۵ میلیارد را کارخانه ذوب آهن برای کمک به باشگاه ارائه داد، با توجه به شناختی که بر روی کارخانه ذوب آهن دارم فکر نمی‌کنم این بودجه نهایی باشگاه ذوب آهن باشد و ما سعی می‌کنیم از راه‌های دیگر برای دریافت بودجه وارد شویم.

کد خبر 385845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.