اعطای کارت اعتباری خرید کالا به تاکسیرانان اصفهانی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از اعطای کارت اعتباری خرید کالا به تاکسیرانان خبر داد.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هدف از اعطای کارت اعتباری خرید کالا به ناوگان تحت پوشش سازمان تاکسیرانی افزایش خدمات و حمایت از رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری است.

وی افزود: فرایند نام‌نویسی و اعطاء کارت اعتباری خرید کالا از فروشگاه های زنجیره‌ای افق کوروش با پیگیری های سازمان حمل و نقل شهرداری اصفهان و اتحادیه تاکسیرانی های شهری  کشور و مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران اجرایی شده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از تاکسیرانان متقاضی دریافت کارت اعتباری خرید کالا خواست جهت ثبت نام در اسرع وقت به سامانه جامع اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به آدرس www.irtusan.ir اقدام کنند.

وی با اشاره به شرایط این طرح افزود: در هر سال اعتباری معادل ۲۴میلیون ریال طی سه نوبت (هر چهار ماه یکبار)، با کارمزد ۴.۱ درصد برای خرید از فروشگاههای زنجیرهای کوروش در کارت خرید متقاضیان واریز می‌شود.

منوچهری یادآور شد: در مرحله نخست پس از انجام فرایند ثبت نام توسط متقاضیان مبلغ  هشت میلیون ریال در کارت خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوروش شارژ می‌شود و افراد پس از دریافت اعتبار به میزان مبلغ فوق می‌توانند از فروشگاه‌های یاد شده خرید کنند.

 وی ادامه داد: اعتبار تخصیصی در چهار قسط (ماهیانه مبلغ  دو میلیون ریال) بازپرداخت خواهد شد، پس از اتمام آخرین قسط مجددا مبلغ هشت میلیون ریال به روش اعلامی تا سه مرحله در سال در کارت رانندگان شارژ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان در خصوص مراحل دریافت کارت خرید فروشگاه‌های افق کوروش گفت: متقاضیان باید ابتدا با مراجعه به سامانه جامع اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به آدرس Www.irtusan.ir  نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و ارائه درخواست صدور کارت خرید اقدام کرده، سپس ۷۲ ساعت پس از ثبت نام و دریافت تاییدیه از سامانه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران برای افتتاح حساب مراجعه کنند.

وی حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب را یکصد هزار ریال عنوان کرد و گفت: به منظور تکمیل پرونده بانکی جهت دریافت تسهیلات، همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی جدید یا رسید ثبت نامه برای کارت ملی و ارائه یک برگ سفته یا چک صیادی به عنوان ضمانت به مبلغ (۱۰میلیون ریال) الزامی است.

منوچهری خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند حداکثر ۱۵ روز بعد از تکمیل پرونده بانکی از سازمان مربوطه کارت خرید خود را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از این طرح برای تمامی فعالان حوزه حمل و نقل امکان‌پذیز است، تصریح کرد: پرداخت نخستین قسط یک ماه پس از دریافت کارت آغاز خواهد شد و در صورت پرداخت نکردن اقساط در موعد مقرر متقاضیان از دریافت تسهیلات برای مراحل بعدی حذف می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: متقاضیان دارای چک برگشتی و اقساط معوق، تا زمان تسویه حساب نمی‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 385843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.