فعالیت کمیته تخصصی اقتصاد دانشگاه اصفهان در زمینه سرمایه اجتماعی

رییس دانشگاه اصفهان گفت: گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان جزو بزرگ ترین و فعال ترین گروه های اقتصاد در دانشگاه های کشور است و اساتید این گروه از رتبه های علمی بسیار بالایی برخوردار اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوشنگ طالبی صبح امروز پنج شنبه _۲۴مردادماه_ در نشست علمی مسائل اقتصاد کلان کشور با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی‌ اظهار کرد: گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان جزو بزرگ ترین و فعال ترین گروه های اقتصاد در دانشگاه های کشور است و اساتید این گروه از رتبه های علمی بسیار بالایی برخوردار اند. فعالیت گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان در گرایش های مختلف اقتصادی، در کل کشور شاخص و قابل توجه است.

وی افزود: سال گذشته جلسه ای با معاون اول رییس جمهور داشتیم که در آن مصوب شد دانشگاه های مختلف کشور با تشکیل کمیته های تخصصی در حوزه های اقتصادی نقطه نظرات و طرح های خود در حوزه مباحث مالی و نظام اقتصادی را به وزارت امور اقتصاد و دارایی به عنوان مسئول اقتصاد کشور ارائه کنند. دانشگاه اصفهان فعالیت کمیته تخصصی دانشگاهی خود را در زمینه مطالعات بر سرمایه اجتماعی آغاز کرد و پس از ۱۰ ماه این مطالعات به جمع بندی نقطه نظرات منجر شد.

رییس دانشگاه اصفهان با اشاره به فعالیت شاخص اساتید اقتصاد این دانشگاه در حوزه سرمایه های اجتماعی، خاطر نشان کرد: اساتید اقتصاد دانشگاه اصفهان در حوزه اقتصاد کلان نیز وارد شدند و به دانشگاه تهران که مسئول مطالعات در این حوزه بود، مشاوره و طرح ارائه کردند. 

طالبی افزود: امیدواریم اساتید اقتصاد دانشگاه اصفهان بتوانند به دولت در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کمک کنند.

کد خبر 385842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.