برپایی کاروان غدیر در شهر کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان از برپایی کاروان بزرگ غدیر با محوریت شهرداری در این شهر خبر داد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه وظایف شهرداری‌ها تنها محدود به فعالیت‌های عمرانی نیست، اظهار کرد: شهرداری‌ها وظیفه دارند برای ارتقاء فرهنگ شهروندی و ترویج فرهنگ و شعائر اسلامی برنامه‌های متنوعی را در طول سال برگزار کنند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری باید تلاش کند تا بستر مناسبی برای برگزاری مراسم‌های ویژه اعیاد و مناسبت‌های مذهبی فراهم و در این زمینه از مشارکت بخش خصوصی نیز استفاده کند.

شهردار کلیشادوسودرجان با اشاره به در پیش بودن عید غدیر، تصریح کرد: به این مناسبت برای نخستین‌بار در این شهر کاروان غدیر با محوریت شهرداری برپا می‌شود.

اخگر با بیان اینکه سرمایه‌های فرهنگی هر جامعه مهم‌ترین ظرفیت برای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن جامعه است، خاطرنشان کرد: تلاش شده تا در برپایی کاروان غدیر و برگزاری برنامه‌های ویژه این روز از فرهنگ دینی و مذهبی مردم منطقه استفاده شود.

وی با بیان اینکه اعیاد قربان و غدیر برای مردم مناطق مختلف کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین مواردی که شهرداری به آن توجه ویژه‌ای دارد، برگزاری برنامه‌ها در همه محلات شهری است تا همه شهروندان امکان برخورداری از آن‌ها را داشته باشند. 

شهردار کلیشادوسودرجان افزود: این شهرداری به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر با هدف هویت‌بخشی به سیما و منظر شهری با نصب پلاکاردها و تعویض پرچم‌های ورودی شهر و ایجاد هشتک "#من_غدیری_ام"،  اعیاد قربان و غدیر را گرامی می‌دارد.

کد خبر 385839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.