ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی جدید در شهر بهارستان

شرکت عمران بهارستان در قالب تفاهم نامه‌ای باعنوان «مشارکت در محله‌سازی ساخت واحدهای مسکونی» در ساخت یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در شهر بهارستان با بنیاد مسکن مشارکت می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق مسکونی شهر بهارستان در قالب "طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهرهای جدید" ساخته می‌شود.

بر اساس این طرح، تفاهم‌نامه‌ای تحت عنوان «مشارکت در محله سازی ساخت واحدهای مسکونی» بین شرکت عمران بهارستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت واحدهای مسکونی جدید منعقد شده که طبق آن سه مجموعه تجاری و اداری هر یک با ۴۸ واحد مسکونی و زیر بنای حدود هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع در خیابان ولی‌عصر و ۶۵۰ واحد نیز در اراضی شرق در قالب محله‌سازی احداث می‌شود.

تکمیل بلوک‌های ۱۲۷، ۱۲۸ و ۱۲۹ بهارستان

برای تکمیل و آماده‌سازی بلوک‌های ۱۲۷، ۱۲۸ و ۱۲۹ از فاز دو شهر بهارستان یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است؛ پنج هزار و ۱۰۰ مترمکعب خاک‌برداری، یک‌هزار و ۱۰۰ مترمکعب خاک‌ریزی و یک‌هزار مترمکعب خاک‌ریزی زراعی از مراحل اجرایی تکمیل و آماده‌سازی این بلوک‌ها در مدت دو سال بوده است.

بلوک‌فرش بتنی به مساحت شش هزار و ۸۰۰ مترمربع، جدول‌گذاری به طول سه هزار و ۵۰۰ متر و اجرای روکش آسفالت به مساحت ۴۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع ازدیگر مراحل اجرای این طرح است.

کد خبر 385836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.