محدودیت‌های ترافیکی تا ۲۶ مرداد

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، جزئیات آخرین محدودیت‌های ترافیکی راه‌ها و مسیرهای مواصلاتی کشور را تا روز شنبه ۲۶ مرداد ماه جاری اعلام کرد که براساس آن، زمان های تردد موتورسیکلت، وسایل نقلیه سنگین و تریلرها مشخص شده است.

به گزارش ایمنا، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۳ مرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۶ مرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است و فقط تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۵ مرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۶ مرداد جاری از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه مورخ ۲۵ مرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۶ مرداد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

براساس اعلام پلیس راهور ناجا، تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان به استثناء حاملین موادسوختی یا فاسدشدنی و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج –چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

همچنین در محور هراز تردد تمامی تریلرها همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۳ مرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۲۴ مرداد و روز جمعه ۲۵ مرداد از ساعت ۶ صبح تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۲۶ مرداد از محور هراز ممنوع می باشد و نکته حائز اهیمت اینکه در این محور تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۱۲ روز شنبه ۲۶ مرداد جاری نیز ممنوع است و در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال محور های هراز و کرج - چالوس اِعمال خواهد شد.

بنابر اعلام پلیس راهور، در محور آستارا - اردبیل و بالعکس نیز تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۵ مرداد جاری در محور یادشده ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

کد خبر 385759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.