۳۵۱ نفر در ۱۲۰حادثه آسیب دیدند

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی هفته گذشته ۱۲۰مورد حادثه گزارش شد که ۳۵۱ نفر در این حوادث آسیب دیدند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ ۱۴ تا ۲۲ مرداد ماه تعداد ۱۲۰ مورد حادثه در استان اصفهان گزارش شد که از این تعداد ۵۱ مورد حوادث جاده‌ای، ۲۴ مورد خدمات حضوری و مراجعه به پایگاه‌ها، یک مورد دریایی و ساحلی، ۳۰ مورد حادثه شهری، ۱۳ مورد صنعتی و کارگاهی، یک مورد حادثه کوهستان گزارش شده است.

وی با ‌بیان اینکه تعداد کل آسیبدیدگان در هفته گذشته ۳۵۱ نفر بودند، افزود: تعداد ۳۱۸ نجات یافته داشتیم که ۵۹ نفر برای تکمیل درمان نیاز به انتقال به بیمارستان و مراکز درمانی داشتند و تعداد ۲۳ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: درحوادث جاده‌ای هفته گذشته در مجموع ۴۷ اسکان اضطراری در پایگاه بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۸ تیم عملیاتی در امداد رسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده‌ای در هفته گذشته پاسخگو بودند، گفت: تعداد ۳۵۹ نفر نیروهای عملیاتی با  اعزام تعداد ۱۱۲ دستگاه آمبولانس در این تیم ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند و در حوادث جاده‌ای اتفاق افتاده تعداد هشت مورد منجر به رهاسازی از خودرو شد.

کد خبر 385738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.